جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای اطلاع دادند که شلیک موشک از لبنان باعث قطعی برق در برخی مناطق الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شده است

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی، مازاد عرضه مرغ نسبت به تقاضای آن در بازار به کاهش قیمت مرغ تا 80 هزار تومان انجامیده که البته این کاهش قیمت موقت است و در ماه آینده با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود.

وب‌گاه تابناک

آرگون درباره درخواست فعالان بخش خصوصی از مسئولین نسبت به تعطیل کردن روز شنبه گفت: درخواست اتاق این است که از این فرصت استفاده کنیم و تمامی فعالان بخش خصوصی خواهان تعطیلی شنبه هستند. اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم، خودمان، را محدود کردیم و نوعی تحریم داخلی است. نامه‌هایی به ریاست محترم مجلس و مقام معظم رهبری درباره این مسأله ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر تناقض بین افعال و گفتار دولت بایدن تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: امیدواریم تعطیلی پنجشنبه در صحن علنی رای نیاورد. تعطیلی پنجشنبه مبانی اقتصادی کشور را در سال جهش تولید بهم می‌زند./90 اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با توجه وقوع سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه، طی پیامی از سوی مرکز کنترل فضای فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی متوقف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مقاله پیش رو قوی‌ترین موتورسیکلت‌های تولیدی دنیا را معرفی می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد و گفت: این اقدام خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برآورد اولیه خسارت به راه‌های این استان حدود 15 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون قیمت یورو افزایش یافت؛ دلار ثابت، مهم‌ترین چالش همه بازار سرمایه ارز نیما است، 10 خبر داغ برای این بازار‌ها، پیش بینی تحلیلگران برای طلا در کوتاه مدت و میان مدت، نقد و بررسی سریال Succession، خبری برای نماد‌های فرابورسی | سهامداران این 16 نماد فرابورسی درجریان باشند، عرضه اولیه شرکت 335 میلیارد تومانی، مرحله سوم سود سهام عدالت در چه تاریخی واریز می‌شود؟؛ در سایت نبض...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل گفت: شکاف داخلی در اسرائیل باید اکنون برطرف شود، چرا که ما با تهدید موجودیت روبه رو هستیم.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست با مدیران عامل بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین بر اخذ تسهیلات مالی به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و طرح‌های توسعه ملی مس تاکید کرد.

وب‌گاه تابناک

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلاست چراکه سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاملات بازار ارز تهران امروز شاهد نوسان متنوع قیمت‌ها بود و درهم امارات نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان را پیگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری رویترز گزارش داد که آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو خواهد کرد.