پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.

خبرگزاری تسنیم

نرخ بهره بین بانکی در اولین هفته از اردیبهشت ماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به 23.51 درصد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال انشالله برنامه ویژه ای برای اتصال فیبرنوری داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه در قرن کنونی روند تکاملی توسعه صنعتی - تجاری و پیشرفت سریع علم و فناوری در زندگی افراد جامعه و رشد اقتصادی شکل گرفته است، گسترش ارتباط ملل بایکدیگر و توسعه تجارت و... اجتناب پذیر شده است. همین امر باعث شد که تنها بنگاه‌های تولیدی و تجاری به فکر توسعه نباشند و حتی دولت‌ها نیز در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور ناچار به اصلاح ساختاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می شود که طی آن، استراتژی جدید توسعه چری، فناوری ها و مدل های جدید در سطح جهانی رونمایی خواهند شد. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. در مواجهه با چالش ها و زمینه جدید در صنعت خودروسازی جهانی، چری اتومبیل به طور فعال با اتخاذ تدابیری مانند معماری قوای محرکه Qpower، مدل مدیریتی 4P+2P،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ورودی های سال تحصیلی 2025-2024 و تحصیل با هزینه شخصی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، 3 میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه خبر می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا اظهار داشت: ایران و کشور‌های آفریقایی از ظرفیت یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در برای شناخت زمینه‌های تجاری طرفین است. وی افزود: باکشور‌های...

خبرگزاری تسنیم

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی عربستان تلاش دارد تا در میانه پیچیده ترین تنش های خاورمیانه، ثبات خود را حفظ کرده و رشد اقتصادی اش را برجسته تر کند، این در حالی است که آمریکا برخلاف گذشته در صدد برامده تا روابط خود را با متحد پیشین باتعریف نماید؛ گزاره ای که برای پادشاهی فرصت ساز خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

چری Tiggo9 به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال 2024، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل انجام داد. Tiggo9 به عنوان عضو رده بالای خانواده تیگو، به اندازه بزرگتر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر خود متکی است تا سری تیگو را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را مجدداً تعریف کند و برند را به ادامه مسیر صعود هدایت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری گفت: از ابتدای اعزام زائران حج عمره تا به امروز بیش از 1500 نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.