شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران شرکت‌های خودروسازی تاکید کرده از هر گونه فروش خودرو خارج از ضوابط ابلاغی به ویژه فروش خودروهای صفر کیلومتر اشخاص به صورت تعهدی امانی و... خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بورس گفت: برخی به اصطلاح اساتید بازار سرمایه که پس از ربزش سال 1399 پنهان شده بودند با رشدهای اخیر دوباره شروع به تبلیغات در فضای مجازی کرده‌اند که از سهامداران می‌خواهیم گول مشاوره‌های این افراد را نخورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پارلمان اروپا حکم معافیت از اخذ روادید برای دارندگان گذرنامه کوزوو را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به افزایش تنش‌ها بین واشنگتن و پکن، نگرانی‌ها در مورد تحریم‌های احتمالی آمریکا در آینده بیشتر شده است. اگر آمریکا بعدها سعی کند چین را نیز مانند روسیه تحریم کند چه؟ درست است که دلار عمومی‌ترین ارز جهان برای تجارت است اما چین نیز بزرگترین کشور تجاری جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گراهام مدعی شد: «من معتقدم که ایران خواستار برنامه هسته‌ای تسلیحاتی و نه برنامه هسته‌ای برای تولید انرژی هستند ایران در تلاش برای ساخت بمب اتمی است. آنها به دنبال نابودی اسرائیل و انجام حملات علیه ما هستند».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد شاه بعد از خلع شدن از مقام سلطنت در بیمارستانی در پاریس چشم از جهان گشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تا پایان وقت امروز 29 فروردین، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد. گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مرداد سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از فردا 30 فروردین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) تلفنی با نخست وزیر عراق درباره تقویت روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی گفت و گو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: به جز بانک مسکن سایر بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن همکاری لازم را نداشته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گفت: پیش بینی می‌شود متوسط تردد در تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های کشور به بیش از دو میلیون و 250 هزار مورد برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اسامی بانک‌های متخلف از قانون جهش تولید مسکن گفت: برای این بانک‌ها تاکنون 95 هزار میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت طی پیامی در فضای مجازی از تحویل 250 هزار خودرو به متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه در دو ماه آینده خبر داد. در این پیام آمده است: اردیبهشت و خرداد 250 هزار خودرو تحویل متقاضیان می‌شود. مرحله دوم ثبت نام از 16 اردیبهشت شروع می‌شود. اختلاف قیمت خرید خودرو در طرح یکپارچه با بازار آزاد زیاد است، مثلا در مورد شاهین 300...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از جراحت چشم سردار اسماعیل قاآنی در دوران دفاع مقدس و روی تخت بیمارستان، از کانال منتسب به وی را بازتاب داد.

وب‌گاه الف

بانک پارسیان در سالی که گذشت بیش از 48 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف ازدواج، فرزند آوری، اشتغال، مسکن، درمان و ضروری پرداخت کرده است که نسبت به سال1400 میزان پرداخت تسهیلات 137درصد رشد داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن تنابنده، بازیگر فیلم «جنگ جهانی سوم» با انتشار پستی در اینستاگرام خود به سانسورهای اعمال شده در مورد تازه‌ترین اثر همون سیدی کنایه تندی زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوروزی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اسامی بانک‌های متخلف در پرداخت وام مسکن را اعلام کرد.