جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی با موضوع زنان و مشارکت سیاسی که عصر امروز با حضور جمعی از بانوان فعال در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد، در ابتدای سخنان خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و ابراز امیدواری برای عبور از سختی‌ها و مشکلات گفت: حضور ارزشمند بانوان فعال سیاسی در این نشست‌ها، نویدبخش اتفاقات خوبی در آینده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

29 فروردین سالروز تولد رهبر انقلاب اسلامی ایران است. ویدئویی از ماجرای نامه‌ای که زندگی رهبر معظم انقلاب را تغییر داد که برگرفته شده از خاطرات ایشان است، ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا عکسی از شهاب حسینی بازیگر معروف سینما در شبکه‌های اجتماعی مجازی منتشر شده که می‌توان نشانه‌های کهولت در این سوپراستار را دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند در دوهفته اخیر با آغاز سال جدید روند صدور فاکتور توسط خودروسازان انجام نشده بود که همین امر عاملی شده که بازار شاهد افزایش قیمت ها در انواع محصولات داخلی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر سه شنبه 29 فروردین 1402 برابر با روز 27 ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیروز طلا برای تحویل ژوئن در Comex نیویورک با 12.70 دلار یا 0.6 درصد افزایش به 2019.70 دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت طی پیامی در فضای مجازی از تحویل 250 هزار خودرو به متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه در دو ماه آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های دولتی چین گزارش داده بر اثر آتش‌سوزی در بیمارستانی در پکن، پایتخت چین دست‌کم 21 نفر جانشان را از دست دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاید کمتر کسی از این بازیکن انتظار دارد که نامش را در عرصه ی دیگری جز فوتبال بشنود اما جالب است بدانید سردار دو سالی است وارد رشته ی اسبدوانی شده و برگ‌های برنده‌ای هم در این عرصه رو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سلامی گفت: ارتش صادقانه وارد عرصه جهاد و سپس با اخلاص و سربلندی از جنگ هشت ساله خارج شد. ارتش از مرز‌های این میهن بزرگ دفاع کرد و قامت جوانان و فرماندهان بر زمین افتاد، اما پرچم هرگز، این نشان‌دهنده آن است که هرچقدر هم حجم دشمنی‌ها بزرگ باشد، ما از قوای مسلحی برخورداریم که بزرگ‌تر از هر تهدیدی و قوی‌تر جسیم‌تر و حجیم‌تر از آن هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل 4 میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روحانی برای اولین بار فاش کرد که امکان مذاکره با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وجود داشت: اما من چون معتقد بودم این مذاکره بیش از 60 درصد شانس موفقیت ندارد و ترامپ را بیش از این قابل اعتماد نمی‌دانستم، نتوانستم از مذاکره با او مطمئن باشم. من آماده بودم قربانی این مذاکرات شوم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت که هفته‌ها و ماه‌های آینده برای اوکراین حیاتی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار یحیی الهی در گفت وگو با رسانه‌ها، بیان داشت: در پی مراجعه چندین شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که خانمی با ترفندهای متقلبانه از طریق سایت دیوار مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی با رد گزارش روزنامه گاردین مبنی بر اینکه سازمان ملل ممکن است تا پایان ماه مه به صورت کامل از افغانستان خارج شود گفت: این تعبیر درستی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گفت که همچنین پیشنهاد پاداش تا سقف 10 میلیون دلار برای ارائه اطلاعات در مورد مکانیسم های مالی حزب الله از جمله سعید احمد را تکرار می کند.