چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی جدید از مازیار لرستانی با ظاهر جدید و ریش و استایل خاصش که در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز افت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از نقش‌های سختی که بازیگران زن در سینما با آن مواجه هستند ایفای نقشی با هیبت مردان است و یکی از اولین فاکتورهای این نقش تراشیدن موهای سر است که هر کسی حاضر به انجام آن نیست؛ اما این زنان سلبریتی سرشان را از تَه تراشیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت گفت: سال گذشته 16 میلیارد دلار صادرات محصولات پتروشیمی داشته ایم که بخشی از ارز وارداتی صرف تامین مواد شیمیایی شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از آماده‌سازی 63 هزار میلیارد ریال انواع پروژه سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی در مجموعه بنادر استان همزمان با سفر رییس جمهور به خوزستان برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت در 12 ماه سال گذشته موفق به رفع تعرض فوری از 2 هزار و 190 هکتار زمین دولتی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن روحانی و اصلاح‌طلبان در شرایطی سعی دارند خود را طرفدار ایده رفراندوم و بازگشت به نظر عامه مردم نشان بدهند که اساسا در گفتمان فکری و اندیشه‌ای پر نخوت ایشان، ذره‌ای مجال برای بروز نظر عامه مردم وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی گفت: 1750 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کشور در راستای اجرای احکام قطعی مقامات قضایی و به منظور حفظ کاربری در سال 1401 قلع و قمع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در حال حاضر 92 میلیون تن برآورد می‌شود، گفت: تا پایان سال و با افزایش 3 میلیون تنی، این ظرفیت به 95 میلیون تن بالغ خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی کاهش شد.

وب‌گاه الف

بانک مرکزی با ارائه آمار و اطلاعاتی به تشریح اقدامات انجام شده برای مهار نقدینگی و تورم در کشور پرداخت و از کاهش 9.7 درصدی رشد نقدینگی از بهمن 1400 تا 1401 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با یک تحقیق میدانی ساده می توان دید علی رغم تاکید چندین ساله مجلس و دولت پیرامون ساماندهی وضعیت کولبران، هم چنان بازی با جان در شهرهای مرزی ادامه دارد؛ اما پرسش اصلی این است در طول این سالها چه میزان از بستر و ظرفیت های اقتصادی در شهرهای مرزی با هدف کاهش امار قربانیان و جرم فعال شده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای و قیمت طلا پایین آمد.