جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی متذکر شده است: رشد شدید پایه پولی، کسری بودجه قابل توجه، رشد شدید بخش پول نقدینگی و ادامه بی‌اعتمادی و انتظارات تورمی و ادامه افزایش قیمت دلار، اقتصاد ایران را بیشتر از هر زمان دیگری، اگر شوک مثبت به اقتصاد وارد نشد، در آستانه تورم‌های سه‌رقمی و شاید ابرتورم قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - با واریز دومین قسط درآمد مالیاتی مس سونگون به حساب آذربایجان شرقی گام های عملی مهمی برای تحقق وعده دولت برای استقلال مس آذربایجان، انتقال حساب های این شرکت و واریز درآمدهای مالیاتی به استان برداشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل هواوی اعتقاد دارد گوشی‌های این شرکت بسیار کمتر از آیفون دچار خرابی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه اشخاص حقوقی (به استثنای اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات بر ارزش افزوده) نسبت به اتصال به سامانه مؤدیان و صدور و ثبت صورتحساب الکترونیکی اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 6 استان از احتمال وقوع طغیان رودخانه‌ها و سقوط سنگ از ارتفاعات در مناطق کوهستانی در این مناطق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در سال 1401 پیشبرد 26 طرح سرمایه‌گذاری با اولویت مناطق کمتر برخوردار و محروم را در دستور کار قرار داد که به اشتغال‌زایی بیش از 11 هزار نفری انجامیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیمه شدگانی که دارای 35 سال تمام سابقه پرداخت حق بیمه باشند می توانند بدون در نظر گرفتن شرط سنی مقرر در قانون تقاضای بازنشستگی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دفتر رهبر انقلاب درباره خصوصیات معظم له گفت: دنیاگریزی از مهم‌ترین خصوصیات ایشان است. دنیا با همه جاذبه‌هایش که می‌بینیم بعضی‌ها دارند برایش چه می‌کنند، دراختیار آقاست، اما ایشان مطلقاً و ابداً و به هیچ‌وجه به دنیا دلبستگی ندارند. من این را شهادت می‌دهم.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح ترافیک از امروز اجرا شد و نر خ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک امسال 20 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری ماموریت‌های متعددی مانند پنجره ملی خدمات هوشمند دولت، مرکز ملی تبادل اطلاعات (NIX)، حمایت از کسب‌و کارهای مجازی و راه‌اندازی اپراتورهای خدمات‌رسان را می‌توان برخی از اقدامات سازمان فناوری اطلاعات ایران دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین هواپیمای عملیاتی شده شرکت هواپیمایی آسمان در 100 روز اخیر پس از انجام بازرسی‌های سنگین و تامین دو دستگاه موتور، روز 12 فروردین امسال مجددا به ناوگان پروازی کشور اضافه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: بالاترین نرخ تورم در سال 1401 به استان سیستان و بلوچستان تعلق دارد که نشان دهنده وضعیت بحرانی معیشتی در این استان است.

خبرگزاری مهر

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور ماست که در صورت ورود به منابع آبی از طریق تغذیه از تخم ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهارت کلمه‌ای است که شاید این روز‌ها زیاد به گوش خورده باشد. اما همین کلمه به ظاهر ساده در حال حاضر رمز ورود به بازار کار و جلوگیری از بیکاری است. اکنون در جامعه با سیلی از جمعیت فارغ التحصیل بیکار روبرو هستیم که طبق گزارش‌های به دست آمده یکی از دلایل بیکاری آن‌ها نداشتن مهارت لازم و مورد نیاز بازار کار است. گزارش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای حکایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان خودروهای مونتاژی که مدتی روی خط تولید بود و توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند می‌توان به نیسان پاترول اشاره کرد. این خودرو یک شاسی‌بلند نوستالژیک برای ایرانیان محسوب می‌شود که روی خط تولید پارس‌خودرو قرار داشت

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.