جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: با گذشت دو سال و نیم از شرایط حباب بورس در سال 99 اکنون شرایط ریسکی و مخاطره آمیزی در بازار سرمایه و بورس وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مجید عشقی» در نشست مشترک وزارت اقتصاد و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: در سال 1401 پیرو اتفاقاتی که در سال 99 برای بورس رخ داده بود و با توجه به سایر اتفاقاتی که در اواخر تابستان در کشور افتاد، سال پر التهابی بود که در همین شرایط در شورای عالی بورس بررسی شد و اکنون بورس در شرایط خوبی قرار دارد. وی ادامه داد: یکی از مسائلی که در بورس پیگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران42 هزار و 520 (چهل و دو هزار و پانصد و بیست) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای رقابت گفت: با توجه به آنکه جلسه امروز ممکن است تا بعدازظهر به طول بینجامد، قیمت نهایی خودرو در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سحرگاه 44 سال قبل - 22 فروردین 1358- 11 مقام ارشد رژیم ساقط شده در پی انقلاب 1357 در برابر جوخه آتش قرار گرفتند و اعدام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر می خواهید در حوزه تولید سیب زمینی خالل نیمه آماده در ایران، سرمایه گذاری درست، تخصصی و پرسودی انجام دهید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

روند صعود قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه‌دار است. با توجه به افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای به نظر می‌رسد موج جدید گرانی در انتظار بازار خودروست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار گفت: این سازمان متولی میوه هایی چون سیب و پرتقال است و مسئولیتی درباره قیمت‌های فضایی میوه‌های نوبرانه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همه ما به خوبی می دانیم که گچبری سقف برای زیبایی منازل استفاده می شود، پس باید به بهترین حالت ممکن طراحی شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت زغال سنگ نگین طبس با نماد کطبس در سال 1378 در شهر اصفهان تاسیس شد و با در اختیار گرفتن بخشی از معادن ذغال سنگ طبس شامل معدن اولیه شماره 2 پروده و یال شمالی معدن شماره 3 پروده طبس فعالیت خود را آغاز نمود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الجزیره، رسانه تخصصی خاورمیانه، به تحلیل رابطه ایران و جمهوری آذربایجان پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اما در بخش کدال خوانی برنامه امروز مروری داریم بر گزارشات فصلی گروه زغال سنگ بازار بورس تهران.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایزدخواه با اشاره به نامه مخبر به شورای رقابت گفت: اینکه مخبر با نامه از شورای رقابت خواست که آنها تغییر رویه دهند در حقیقت توپ را داخل زمین شورای رقابت انداخت در حالی که بخش اعظم کار در مورد قیمت‌گذاری خودرو را خود دولت باید انجام دهد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: برای تحقق برنامه‌های صنعت در راه توسعه متوازن ضرورت دارد همگرایی و همکاری‌ها با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی افزایش یابد.