دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروازهای فرودگاه سنندج بعد از چهار ماه تعطیلی، با پرواز هواپیمایی از شرکت قشم ایر از سر گرفته شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نیروگاه بیوگاز واحدهای 5 و 6 تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 2.4 مگاوات با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

واحد نیروگاه بیوگاز تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران امروز با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: امروز هشدار سطح نارنجی برای سیلابی شدن 3 استان کشور صادر شده است.

خبرگزاری مهر

اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیصد و پانزدهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «شرکای اجتماعی» نمایندگان کارگری و کارفرمایی با تبیین برنمه های راهبردی وزارت کار در سال 1402 برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق گفت: برای افزایش اطمینان و پایداری شبکه برق در استان های یزد، خراسان جنوبی (شهرستان طبس) و کرمان (شهرستان زرند) طرح توسعه پست برق اختصاصی این شرکت و خطوط انتقال آن در دست اجرا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران نوشت: شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل طی گزارشی به کارنامه فرمانده جدید سپاه قدس در سه سال گذشته پرداخت و اعتراف کرد در سه سال اخیر اسماعیل قاآنی موفق شده به آرامی پا جای پای سردار سلیمانی بگذارد و با هماهنگی با جهاد اسلامی و حماس یک جبهه گسترده علیه اسرائیل ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از برقراری ارتباط پُست میان ایران و عربستان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات واگذاری در نخستین جلسه خود در سال جدید فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری در سال 1402 را تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت برق گفت: سال گذشته برنامه طرح‌های تشویقی برای کاهش مصرف با مشارکت بسیار خوب هموطنان روبرو شد و در مدیریت مصرف برق کشور تاثیر بسیاری گذاشت، لذا امسال نیز این طرح در سطحی وسیع‌تر اجرا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به رکود معاملات در مناطق شمالی ناشی از کاهش توان متقاضیان، فشار تقاضا به سمت واحدهای کوچک متراژ سوق یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید موتمنی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: با توجه به آغاز انعقاد قرارداد خودروسازان با متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه، قیمت خودرو در بازار کاهشی شد. وی افزود: همانطور که پیش‌بینی می‌شد با افزایش عرضه، قیمت خودرو در بازار کاهش یابد، با توجه به انعقاد قرارداد خودروسازان با مشتریان و آغاز روند تحویل خودرو‌ها از امروز کاهش...