دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردکانی گفت: آبی که در شبکه وارد می‌شود، کیفیت استاندارد را دارد و در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بامداد امروز یک توئیت منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت خدمات مالی آمریکایی بلَک‌راک اعلام کرد: تورم به هدف فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) نزدیک نمی‌شود و سرمایه‌گذارانی که سهام را در کف قیمت می‌خرند نباید امیدوار باشند که بانک مرکزی نرخ‌ها را کاهش دهد و باعث افزایش قیمت‌ها شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: بانک ها به دلیل آنکه در سال اول سهمیه و برش استانی آنها مشخص نبود همکاری چندانی در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن نداشتند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: طرح تمام شماری 460 پروژه اقتصادی و تولیدی آغاز شده و در همین ارتباط کمیته نظارت برای تمام شماری طرح‌هایی که تسهیلات گرفته‌اند، تشکیل شده است.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو گفت: آئین‌نامه تقریباً همان آئین‌نامه سال 1401 است، منتها با یک تفاوت اساسی و آن این که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، هزینه‌های آب و برقشان به صورت کاملاً رایگان محاسبه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو گفت: لازم است در طراحی فرایند ایجاد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرهای بزرگ، احداث نیروگاه‌های بیوگاز با اولویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیش‌بینی شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: در زمان حاضر 30 طرح سرمایه‌گذاری با ارزش 21 میلیارد دلار در این منطقه در حال اجرا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احیای روابط با حماس، یکی از گروه های متحد ایران را می توان شکستی برای تلاش های ایالات متحده و اسرائیل جهت تعریف ائتلاف نظامی میان تل آویو و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه ایران قلمداد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی نوشت: به نظرم کار رضا پهلوی از سادگی گذشته و در دام کسانی گرفتار شده است که متأسفانه شخصیت بی‌شیله پیله و نقش عموماً سمبلیک و نوستالژیک او را در خدمت برنامه‌ای توطئه‌آمیز دنبال می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیروی دریایی ارتش در حوزه کشف یگان‌های سطحی و زیر سطحی و انهدام یگان‌های زیر سطحی بوسیله پهپاد ورود کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستمزد کارگران در انگلیس در فوریه (بهمن، اسفند) افزایش یافته است؛ اما تورم از آن پیشی گرفته و کاهش ارزش واقعی دستمزدها با سریع‌ترین نرخ در بیش از یک دهه گذشته، ادامه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد در واکنش به روزنامه سازندگی نوشت: ارگان حساب سازندگی در گزارشی سراسر خیال‌پردازی، وزیر اقتصاد را پدرخوانده جوان دولت سیزدهم معرفی کرده در حالی که دوران پدرخواندگی سپری شده و برای آگاهی از تعاملات میان دولتمردان دولت سیزدهم نیازی به بازگشت به گفتمان «پدرخواندگی» نیست.