شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات به سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی افراد بدون حجاب واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عشقی درمورد امکان فروش سهام عدالت گفت: باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در بافت فرسوده شهر تهران در مناطق 16، 18 و 20 پروژه نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کنیم که هم‌اکنون هزینه ساخت واحدها منهای خدمات مهندسی و عوارض صدور پروانه تقریبا متری 10 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد مهرانفر تولد نوید محمدزاده را در اینستاگرام تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال جدید سال درخشش‌های نوین خواهد بود گفت: امسال برای سپاه پاسداران که تکیه گاه انقلاب اسلامی است، سال تولید قدرت است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس‌جنوبی با ارسال به موقع خوراک به پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس، نقشی راهبردی در خوداتکایی کشور برای تولید سبد سوختی مورد نیاز خود بویژه تامین بنزین و گازوئیل دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتیجه نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال 1400 - سایر دستگاه‌ها به جز آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مکان تسلیحات هسته‌ای در آمریکا بسیار محرمانه است و هیچ افشای عمومی رسمی درباره آن نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: باتوجه به تغییرات قیمت دلار در ماه‌های اخیر، بازار موبایل نیز نوسانات زیادی را تجربه کرد و باتوجه به ثبات نسبی و کاهش اندک قیمت دلار، قیمت برخی مدل‌های گوشی موبایل نیز کاهش یافت. در این گزارش قیمت مدل‌های پرفروش سامسونگ در بازار بررسی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، واردات نفت خام آلمان از روسیه متوقف شده است.

وب‌گاه الف

یک کارشناس اقتصادی در رابطه با موضوعات اخیر پیرامون قیمت‌گذاری خودروها و درخواست تعدیل درصد افزایش آن‌ها، معتقد است که در ایتدا باید بپذیریم که خودرو هم یک کالاست و بایستی در چارچوب اقتصادی سالم، قیمت آن براساس مکانیزم عرضه و تقاضا مشخص شود؛ ضمن اینکه سرمایه‌ای شدن این کالای مصرفی طی سال‌های اخیر، بخشی از تقاضا را در پی فشار وضعیت تورمی ایجاد کرده که در این شرایط دولت سعی در کنترل بیشتر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور فرانسه هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستانش را در جیبش گذاشته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس‌جمهور اوکراین پیش‌شرط خود برای برقراری صلح در کشورش را تسلط بر کریمه خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرخ سود در دو بازار مهم فراتر از 23 درصد قرار داشته است. در مهم ترین آن نرخ بهره بین بانکی رکورد هفت ساله خود را ارتقا داده و از هفته پیش 0.1 واحد درصد بیشتر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص امروز کار خود را در محدوده 2 میلیون و 200 هزار واحدی تمام کرد تا همچنان پیشتاز برای رسیدن به اعداد و ارقام بالاتر باشد با وجود اینکه بازار رشد خوبی را در طی این چند ماهه اخیر بدست آورده است. فعالان بازار همچنان نگران از تکرار رفتار بازار هستند.