شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر تصمیمات جدید وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد تا صادرات سیب زمینی آزاد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید آفرود برقی منگشی M-Hero 917 آغاز شده که رقیبی برای خودروهای هامر الکتریکی محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: هم اکنون تخلیه 117 هزار تن کالای اساسی شامل گندم و ذرت از 2 فروند کشتی در بندر شهید رجایی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تلاش مضاعف در راستای تامین زمین مناسب برای ایجاد تحرک و پیشبرد طرح بزرگ نهضت ملی مسکن، یکی از اولویت‌های اصلی استان در سال 1402 است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: قیمت میوه‌های نوبرانه مثل گوجه سبز و چاقاله بادام در ابتدای فصل برداشت بسیار بالا بوده از این رو در راهبرد سازمان میادین میوه و تره بار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی‌رغم پایان مانور سه‌روزه چین برای شبیه‌سازی عملیات محاصره و تصرف تایوان، نیروهای پکن همچنان در اطراف این جزیره خودمختار مشغول گشت‌زنی و انجام عملیات هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از زمان حمله روسیه به اوکراین، این کشور از متحدانش خواسته تا کمک های نظامی شان را در قالب سلاح و تانک در اختیار کی‌یف قرار دهند. در حالی که ایالات متحده و کشورهای سراسر اروپا چنین کمک‌هایی را در اختیار اوکراین قرار داده‌اند، اسرائیل این درخواست را رد کرده و در عوض ترجیح داده تا کمک‌های غیرنظامی ا برای اوکراین ارسال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیلگران فنی باور دارند انتشار ادامه اخبار گشایش در روابط ایران با کشورهای همسایه یکی از عواملی است که فشار فروش را در بازار بیشتر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شواهد نشان می دهد که امارات و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس در تلاش اند تا خود را با واقعیت ها دنیای چند قطبی حاکم تطبیق دهند. این گروه از بازیگران ایالات متحده را به عنوان شریک امنیتی‌شان می بینند اما خواهان روابط نزدیک‌تر با چین و روسیه هم هستند.

خبرگزاری مهر

ساداتی نژاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که در این هفته روند تبخیر آب در حوضه‌های غربی و جنوب شرقی کاهشی خواهد بود و هفته آینده روند در کل حوضه‌های آبریز افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از امکان ویرایش اطلاعات یا حتی تغییر نوع خودرو متقاضیان در اواخر فروردین ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر

سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلات حساب پس‌انداز مسکن جوانان برای افتتاح‌کنندگان در سال 1402، گفت: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح‌کنندگان در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران 16 میلیارد ریال است.