جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سنگ بازالت یک سنگ آذرین آتشفشانی دانه ریز به رنگ های تیره می باشد. این سنگ از مواد معدنی پلاژیوکلاز و ایروکسن تشکیل شده است. اکثر اوقات این سنگ ها توسط جریان گدازه و در آستانه ها و دایک ها ایجاد می شوند. بازالت یک سنگ برون زا می باشد. می توان گفت که بازالت از نظر ترکیب شبیه سنگ گابرو می باشد، اما اندازه دانه در هر دو سنگ متفاوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز قیمت دلار مبادله ای در معاملات امروز رشد کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از امکان ویرایش اطلاعات یا حتی تغییر نوع خودروی متقاضیان در اواخر فروردین ماه خبر داد.

وب‌گاه الف

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه 22 فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار 41هزار و 712 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 920 تومان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون مطالعات منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حال حاضر افزایش دبی رودخانه‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت ایمن آن‌ها در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آسانسور وسیله ای است برای جا به جایی افراد در طبقات. امروزه با توجه به تعداد طبقات، فروش آسانسور مشخصات و ظرفیت های گوناگونی دارد، آسانسورهای مسکونی جز پرفروش ترین آسانسورها می باشد. آسانسورها انواع مختلفی دارند که در ادامه به هر کدام از آن ها اشاره می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سومین هفته فروردین 1402 «بهمن موتور» بیلبوردی مینیمال از محصولات جدید خود را در خیابان‌های تهران به نمایش گذاشت. این بیلبورد تنها نام و تصویر دو محصول جدید این شرکت را نشان می‌داد. پیام بیلبورد مینیمال بهمن موتور، کوتاه و ساده بود: فعلا باید منتظر ماند! بهمن موتور در بیلبورد تبلیغاتی خود هیچ اطلاعاتی ارائه نداد که این خودرو قرار است در چه زمانی رونمایی شود؟ یا این SUVها چه زمانی به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی های اخیر نشان داده است که با یک میلیارد تومان پول پیش می توان خانه در شرق تهران اجاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: نرخ تورم امسال را با تدابیر و کاهش عوامل برون زا به سمت سیر نزولی هدایت می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه «ترانس راشا» با حضور کشورهای فعال در عرصه حمل و نقل و لجستیک از جمله روسیه، چین، ایران، بلاروس، قزاقستان، هند و امارات متحده عربی به عنوان یک رویداد بزرگ بین‌المللی در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از 28 فروردین ماه در مسکو برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طی 4 سال اخیر دلیل اصلی تورم بیشتر از سمت هزینه بوده است، یعنی فشار هزینه منجر به افزایش تورم شده است و فشار هزینه نیز بخش عمده آن ناشی از افزایش نرخ ارز بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 30 میلیون و 700 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واعظی گفت: آقای میرکاظمی گفته در مرداد 1400 که سازمان برنامه و بودجه را تحویل گرفته، 532 هزار میلیارد سررسید اوراق بود که باید تا سال 1405 پرداخت شود، بهتر است ایشان یا همکارانشان برآورد کنند که سود حاصل از فروش این میزان اوراق در آن زمان چه میزان خواهد بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خرید آپارتمان در شهرک غرب، در تهران‌پارس و در سعادت‌آباد از جمله عبارت‌های پرجستجو در بازار مسکن پایتخت به‌حساب می‌آیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: خودروسازان داخلی را مجبور کنیم هیچ خودرویی با مصرف بنزین بیش از 6 لیتر در 100 کیلومتر تولید نکنند، اجازه دهیم خودروهای با تکنولوژی نوین وارد کشور شود، فضای رقابتی در کشور ایجاد کنیم و نرخ خودرو را به گونه‌ای مناسب‌سازی کنیم که جامعه رغبت کند خودروی خود را تعویض کرده و خودروهای فرسوده را نیز هرچه سریع‌تر اسقاط کنیم، در کنار این فرایند...