جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس روال همیشگی، از بیستم هر ماه پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی آغاز می‌شود؛ این ماه هم بر همین اساس، مستمری‌ها براساس حروف الفبا در حال واریز شدن است.

خبرگزاری تسنیم

شاید مهمترین عاملی که به پذیرش تورم‌های مهیب در ایران منجر شده، قبول «نظریه برابری قدرت خرید» است. رقیمه زیر ردیه‌ای بر کارآیی این نظریه در ایران ارائه می‌کند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی 100 درصدی برسند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز کشور در راه است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و مجری خودکفایی در کودهای کشاورزی گفت: در سال 1401 توانستیم 90 درصد کودهای کشاورزی را در داخل کشور تولید کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خواب یک‌سوم از زندگی هر فرد را خواب تشکیل می‌دهد که درصورتی که این خواب باکیفیت باشد فرد دوسوم دیگر زندگی خود را با موفقیت می‌تواند سپری کند. حواستان باشد که خواب با کیفیت خوابی است که در مدت شب به وقوع بپیوندد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت از ثبت رشد 30 درصدی نقدینگی در 12 ماهه منتهی به اسفند 1401 خبر داد و گفت: به این ترتیب میزان رشد نقدینگی به کمترین میزان خود از سال 97 تاکنون رسیده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی اقتصادی دولت از ثبت رشد 30 درصدی نقدینگی در 12 ماهه منتهی به اسفند 1401 خبر داد و گفت: به این ترتیب میزان رشد نقدینگی به کمترین میزان خود از سال 97 تاکنون رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اگرچه قیمت مصوب مرغ کماکان 63 هزار تومان است، اما فروشندگان حاضر به عرضه مرغ به قیمت مصوب نیستند، از نگاه مرغداران که تامین‌کننده اولیه نیاز بازار هستند نیز قیمت موجود به صرفه نیست و دولت باید طبق وعده‌ای که داده قیمت مرغ را در سال جاری افزایش دهد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی گفت: سود کلان حاصل از اختلاف قیمت میان کالای داخلی و خارجی انگیزه قاچاقچیان را افزایش می‌دهد به‌طوری‌که حتی تعیین مجازات برای قاچاقچیان کارساز نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوان ورزشکار که سابقه قهرمانی هم دارد در جنون عشق، دخترمورد علاقه‌اش را به طرز وحشیانه‌ای کشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات امروز قیمت پوند رشد را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولیدکنندگان لوازم خانگی افزایش قیمت ارز را دلیل درخواست افزایش قیمت‌ها می‌دانند و بر این نکته تاکید می کنند که با توجه به افزایش هزینه‌های تولید افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار طبیعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری خود ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع)، اظهار داشت: سرمایه شرکت‌های بورسی در سال گذشته بدون تجدید ارزیابی‌ها 294 هزار میلیارد تومان افزایش داشته که در مقایسه با این میزان در سال 1400 می‌بینیم که 100 هزار میلیارد تومان رشد کرده است. وی افزود: انتشار اوراق بخش خصوصی در بورس به‌معنای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق حرارتی درباره عزم جدی و جهادی نیروگاه‌های حرارتی برای گذر از پیک تابستان امسال، گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت همه نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی 100 درصدی برسند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که متوسط قیمت خودروهایی تولیدی دو خودروساز بزرگ کشور می‌رفت که با یک افزایش متوسط 40 درصدی مواجه شود، نامه معاون اول رییس‌جمهوری به رییس شورای رقابت، تعدیل دست‌کم 11 درصدی قیمت‌ها را به دنبال داشت.