یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وال استریت ژورنال گزارش داد که صرافی ارزهای دیجیتال باینَنس پس از ورشکستگی بانک سیگنچر در ماه گذشته، تلاش می‌کند در آمریکا بانکی برای رسیدگی به وجوه نقد مشتریان خود بیابد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری فرودگاهی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش تعداد 2،693 فروند پرواز و 402،785 مسافر از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تحقق 97 درصدی منابع و مصارف بودجه 1401 خبر داد و اعلام کرد که در سال گذشته 312 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که تحقق 120 درصدی داشت.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی 200 هزار تومانی مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش سرمایه 100 هزار میلیارد ریالی (10 هزار میلیارد تومانی) این بانک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

S23 Ultra دست‌کم 63 میلیون فروخته می‌شود و قیمت نسخه 512 گیگ آن به مرز 75 میلیون رسیده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا افت کرد اما دلار مبادله ای مسیر افزایش را دنبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: ما مجاز به توضیح کانال‌های مالی جدیدی بین ایران و چین باز شده نیستیم. این شرایط کمتر از یک ماه است که شروع شده و تمام دوستانی که با چین تجارت می کنند، شرایط جدید به آنها گفته می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز صعودی شد.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه گوشت گرم گوساله کیلویی 256 هزار تومان در استان توزیع می‌شود، گفت: اولویت توزیع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گفت: در حال حاضر سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور فقط 20 درصد است و ظرفیت 60 درصدی در برخی از خبر‌ها تکذیب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات امروز قیمت پوند رشد را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: نرخ ارز بازار آزاد را قبول نداریم. این نرخ صرفا براساس انتظارات تورمی ناشی از اخبار منفی شکل می‌گیرد و به هیچ وجه با واقعیات اقتصاد ما همخوانی ندارد.