جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری به سوالاتی درباره برگزاری نشست گروه همکاری قفقاز در تهران و ادعای هدایت یا تسهیل شدن حملات انصارالله یمن توسط ایران پاسخ داد.

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت را تجربه کرد و به 13,850 (سیزده هزار و هشتصد و پنجاه) تومان رسید.

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار ثبات تجربه کرد.

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی از تغییر نام «شورای پول و اعتبار» به «هیأت عالی» در قانون بانک مرکزی خبر داد و تأکید کرد: در این هیأت از سمت دولت تنها وزیر «امور اقتصادی و دارایی» و «رئیس سازمان برنامه و بودجه» حضور دارند و سایر وزرا حذف شده‌اند.

اقتصاد نیوز: وزیر امورخارجه چین آخر هفته جاری به واشنگتن می رود و با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود دیدار خواهد کرد.

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار امروز نزول را تجربه کرد و پبا کاهش 0.16 درصدی به 61,590 (شصت و یک هزار و پانصد و نود) تومان رسید.

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز پیش رشد محدودی را تجربه کرد.

اقتصادنیوز: پس از حمله حماس در 7 اکتبر، بسیاری از ناظران در ابتدا انتظار داشتند که این جنگ، یک درگیری محدود بین اسرائیل و حماس باقی بماند. اسرائیل، ایران و ایالات متحده هر کدام دلایلی برای اجتناب از یک جنگ گسترده دارند.

اقتصاد نیوز: نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نشان از کاهش اعتماد ساکنان سرزمین های اشغالی به کابینه اسرائیل دارد، به گونه ای که این بی اعتمادی به پایین ترین سطح خود در 20 سال گذشته رسیده است.

اقتصادنیوز: خاندوزی به سهام عدالت متوفیان اشاره کرد و گفت: از روزهای آینده و با تمرکز بر روش‌های غیرحضوری، نماینده وراث به سامانه‌هایی که معرفی می‌شود مراجعه کنند تا سهام عدالت متوفی را تعیین تکلیف کنند.

اقتصاد نیوز: یک خبرنگار دو کودک فلسطینی را پس از بمباران هواپیماهای اسرائیل، از زیر آوار در غزه نجات داد.

اقتصاد نیوز: ولودیمیر زلنسکی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که طی تماس تلفنی‌اش با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، نمایندگانی از این کشور را جهت شرکت در گفت‌وگوهای فرمول صلح آتی اوکراین در مالتا دعوت کرده است.

شرکت ملی نفت فراساحلی (CNOOC) چین، کشف یک میدان متان بستر زغالی با ذخایر قطعی بیش از 100 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی را اعلام کرد.

قیمت جدید محصولات شرکت مدیران خودرو ویژه آبان 1402 اعلام شد.

اقتصادنیوز: مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و سه پسرش، تیاگو، متئو و چیرو با اد شیرن که در نزدیک میامی اجرا داشته است، عکس گرفتند.