جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا در بازار جهانی امروز در مقایسه با روز قبل کاهش یافت..

اقتصادنیوز: امروز پوند با رشد 0.41 درصدی به 63,375 (شصت و سه هزار و سیصد و هفتاد و پنج) تومان رسید.

اقتصادنیوز: سکه امامی، امروز به 29,300,000 (بیست و نه میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: علی لاریجانی گفت: نتانیاهو مثل لات‌های محله داش آکل است که حیثیتش از بین رفته؛ او اعتباری ندارد و از خاصیت افتاده، امروز صلح شود یا فردا، باید برود بمان نیست.

بر اساس مصوبه امروز شورای فدراسیون روسیه، انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور 17 مارس 2024 (27 اسفند) برگزار خواهد شد.

اقتصادنیوز: طبق توافق مقامات ایران و قزاقستان در آینده نزدیک صادرات گوشت گاو از این کشور به ایران آغاز خواهد شد.

اقتصادنیوز: امروز هر گرم طلا 18 عیار به 2,465,300 (دو میلیون و چهارصد و شصت و پنج هزار و سیصد) تومان رسید.

تمامی خودروهای پلاک شخصی تولید داخل 1398 و قبل از آن و همچنین خودروهای وارداتی 2019 و قبل از آن، باید معاینه فنی بگیرند. خودروها و وسایل نقلیه عمومی ازجمله تاکسی‌ها و اتوبوس‌های 1399 و قبل از آن هم برای تردد در خیابان‌های شهر باید حتما برگه معتبر داشته باشند.

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای، امروز به 42,349 (چهل و دو هزار و سیصد و چهل و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.25 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در برخی شهرک‌های صهیونیستی شمال فلسطین اشغالی از جمله مرگلیوت به صدا درآمده است.

بررسی وضعیت بازار آزاد خودرو در نیمه آذر ماه نشان می‌دهد که قیمت اغلب خودروهای پرتیراژ نسبت به روزهای گذشته یا ثابت بوده و یا با کاهش جزئی مواجه شده است.

اقتصادنیوز: رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد: پس از 60 روز از جنگ در غزه، 274 نظامی ارتش اسرائیل به مرکز پزشکی شیبا منتقل شده و بسیاری از آنها در بخش‌های توانبخشی به سر می‌برند.

وزیر نفت همراه رئیس‌جمهوری در سفری یک‌روزه به‌منظور تسریع در توسعه روابط تهران - مسکو در حوزه انرژی برای چهارمین بار راهی روسیه می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، شهری و آمایش سرزمین به جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین متقاضیان خبر داد.

رییس جمهور گفت: تلاش فوری برای قطع بمباران غزه و رفع محاصره مردم غزه و کمک رسانی به فلسطین و رسیدن مردم فلسطین به حقوق حقه از جمله رایزنی ها در سفر به مسکو خواهد بود.

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران به قیمت 76هزار و 500تومان خبر داد.