جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قتل عام خانواده یکی از خبرنگاران خود درحملات به غزه را محکوم کرد.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان و نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی درباره اوضاع غزه تلفنی گفت‌وگو کردند.

اقتصادنیوز: یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کبد چای بابونه است که هضم آسان دارد و حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها است و به همین دلیل به سم‌زدایی از کبد کمک می‌کند.

اقتصادنیوز: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از جمهوری خواهان کنگره گفت: «جمهوری خواهان در کنگره مایلند یک هدیه بزرگ به پوتین بدهند و رهبری جهانی آمریکا را کنار بگذارند.»

اقتصادنیوز: تصاویری از کوچکترین نوه پسری امام خمینی را ملاحظه می‌کنید.

اقتصادنیوز: تصویری جالب از ژاله صامتی بازیگر مطرح و بسیار توانمند ایرانی با ظاهری بسیار متفاوت منتشر شده است.

اقتصادنیوز: نشست تخصصی معاونین گردشگری استان ها برگزار شد.

اقتصادنیوز: وزیر دارایی ارمنستان گفت که دولت ارمنستان در نظر دارد هزینه های دفاعی خود را در سال آینده 7 درصد افزایش دهد.

اقتصادنیوز: چند هفته‌ای می‌شود که هرکس پا به بافت گردشگری اصفهان می‌گذارد، جوان‌هایی را می‌بیند که یک حلزون را با نخ به دنبال خود می‌کشند؛ قصد آن‌ها از این حلزون‌گردانی چیست؟

اقتصادنیوز: همزمان با تشدید درگیری ها در نوار غزه، گروهی از تحلیلگران به چند صدایی اعراب در ارتباط با اسرائیل نوشتند و به این مقوله اشاره کرده اند که برخلاف 50 سال گذشته و جنگ یوم کیپور، امروز اولویت های کشورهای منطقه ای جایگزین آرمان فلسطین شده و همین گزاره مانع از موضع گیری واحد اعراب در برابر اسرائیل شده است.

اقتصادنیوز: آمار باورنکردنی یک مزاحم تلفنی اورژانس تهران نشان می دهد او به مدت 8 ماه هر روز 32 بار مزاحم اورژانس شده است!

اقتصادنیوز: نتانیاهو در حالی مدعی محاصره خانه السنوار شد که تا کنون ارتش رژیم صهیونیستی به هیچ‌کدام از اهداف خود در حمله زمینی به نوار غزه دست پیدا نکرده است.

اقتصادنیوز: یک رسانه انگلیسی گزارش داد که رژیم صهیونیستی برای به آب بستن تونل‌های حماس در غزه، از رئیس بلک واتر کمک خواسته است.

اقتصادنیوز: رسانه فرانسوی در گزارشی با توجه به حمایت‌های تمام‌عیار واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، چالش‌های پیش روی آمریکا را بررسی کرد.

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره آینده همکاری‌های نظامی تهران و باکو گفت: قطعا خروجی همان طور که انتظار می‌رفت، بود و کاملا مشتاق هستند که بتوانیم به زودی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که پس از پایان عملیات نظامی در غزه، یک دوره انتقالی وجود خواهد داشت.