جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لایحه بررسی ارائه کمک به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در سنای آمریکا رای لازم را کسب نکرد.

اقتصادنیوز: بر اساس نتایج تحقیق جدید دانشگاه کلمبیا، خواب ناکافی می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی مقاومت به انسولین را در زنانی که عادت به خواب کافی دارند، افزایش دهد.

پدری که دخترش را در بخش دیالیز بیمارستان میلاد از دست داده در نامه ای سرگشاده به وزیرکار از نابسامانی این بیمارستان نوشت.

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران بر این باورند که همکاری نامحدود چین و روسیه می تواند به تهدیدی امنیتی و وجودی برای اروپا و سایر بخش های جهان تبدیل شود. از منظر این گروه، حمله روسیه به اوکراین برای پکن فرصت ساز شده تا بدین طریق بتواند ائتلافی را با حمایت مسکو علیه غرب تعریف کند.

اقتصادنیوز: اگر از علائم سرطان آگاهی داشته باشید می توانید با تشخیص زودهنگام انواع سرطان کمک بزرگی به روند درمانی این بیماری مهلک کنید.

اقتصادنیوز: عضلات صورت شما دارای رگ‌های خونی متعددی هستند. وقتی در تأمین خون در این رگ‌ها مشکلی پیش می‌آید، معمولاً درد ایجاد می‌کند.

اقتصادنیوز: برخی مواد غذایی وجود دارند که باعث بهبود سلامت می‌شوند و در مقابل برخی به آن آسیب می‌رسانند.

اقتصادنیوز: رهبران گروه هفت در نشستی مجازی با زلنسکی وعده دادند که از ابتدای سال آینده میلادی تحریم‌های جدیدی بر صادرات الماس روسیه اعمال می کنند.

وزیر خارجه کشورمان در دیدار وزیر بین الملل حزب حاکم چین با وی، استمرار رایزنی‌های نهادهای حاکمیتی، احزاب و تعاملات اندیشکده‌ای بین دو کشور با هدف تقویت شناخت متقابل را مهم ارزیابی و بر لزوم گسترش همکاری های مردمی، تبادلات استانی و گردشگری تاکید کرد.

اقتصادنیوز: شهردار تهران در نشستی با فراکسیون شوراها و مدیریت شهری مجلس از تفاهم ساخت 200 هزار واحد مسکونی صنعتی، و پنج هتل پنج ستاره تا سقف پنج میلیارد دلار، ساخت سه مجموعه ورزشگاهی، 2 مجموعه تفریحی و یک پارک آبی خبرداده است.

اقتصادنیوز: گوگل مدل هوش مصنوعی جمینی را راه اندازی کرد و امیدوار است بتواند جی پی تی -4 را از دور خارج کند.

اقتصادنیوز: غذاها و مکمل های غذایی می‌توانند همه چیز را از تمرکز بیشتر تا تقویت حافظه، دامنه توجه و عملکرد مغز بهبود ببخشند.

اقتصادنیوز: بیماری MS یک بیماری مزمن دستگاه عصبی مرکزی است. علائم بیماری MS از یک بیماری خوش خیم تا یک بیماری ناتوان کننده متغیر است.

اقتصادنیوز: روند پیری اعضای بدن با یکدیگر متفاوت اند و عضوی در بدن زودتر از بقیه اعضا پیر می شود که باید برای جوان ماندن آن را بشناسید و روند پیری را کاهش دهید.

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قتل عام خانواده یکی از خبرنگاران خود درحملات به غزه را محکوم کرد.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان و نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی درباره اوضاع غزه تلفنی گفت‌وگو کردند.