پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که علیه نخست وزیر اسرائیل در دیوان بین المللی کیفری به اتهام ارتکاب کشتار جمعی علیه ملت فلسطین شکایت خواهد کرد.

اقتصادنیوز: در گزارشی که خبرگزاری پلیس از بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر کرده است تصاویری از اشیا سرقت شده هم دیده می‌شود که شامل النگو، موبایل و... است.

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز جنایت‌های اسرائیل در 7اکتبر (15مهر) تاکنون 5087 فلسطینی در غزه شهید و 15 هزار و 273 نفر هم مجروح شدند.

اقتصادنیوز: یک مدرسه در ایران بنر متفاوتی را خطاب به والدین دانش آموزان نصب کرده که واکنش هایی مثبتی را به دنبال داشته است.

اقتصادنیوز: در حالی قیمت سکه امامی در ابتدای مهرماه در رقم 27 میلیون و 704 هزار تومان قرار داشت، امروز یک کانال بالا رفته و به قیمت 28 میلیون و 750 هزار تومان رسیده است. این یعنی خریداران سکه در طول یک ماه گذشته یک میلیون و 46 هزار تومان سود کرده‌اند.

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا با 41,246 (چهل و یک هزار و دویست و چهل و شش تومان) اعلام شد.

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز نسبت به روز گذشته ثبات را تجربه کرد.

اقتصادنیوز: قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته پایین آمد و با کاهش 0.05 درصدی به 2,412,400 (دو میلیون و چهارصد و دوازده هزار و چهارصد) تومان رسید.

اقتصادنیوز: سکه امامی در بازار داخلی امروز نسبت به روز قبل ثابت ماند.

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه و دفاع آمریکا دوشنبه شب در تماس تلفنی با نخست وزیر عراق درباره آخرین تحولات در غزه و بحرانی شدن شرایط انسانی ملت فلسطین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز نزولی شد و با کاهش 0.05 درصدی به 2,412,400 (دو میلیون و چهارصد و دوازده هزار و چهارصد) تومان رسید.

اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دوشنبه‌شب مسیر رشد را دنبال کرد و تا مرز 50 هزار و 800 تومان بالا رفت.

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در مدارس اقدام به دعوت از بازنشسته های بالای هفتاد سال کرده است.

اقتصادنیوز: «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در تهران، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در چارچوب توافق‌های بلندپایه‌ای که در تهران انجام شده است با مقامات ایرانی رایزنی کرد.

اقتصادنیوز: مرد جوان گفت: وقتی رسیدم زنگ زدم اما همسرم در را باز نکرد. با کلید وارد خانه شده و با صحنه هولناکی مواجه شدم؛ همسرم خودش را به دار آویخته بود. باور نمی‌کردم چون او هیچ مشکلی نداشته اما تصمیم گرفته به زندگیش پایان دهد.