جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی به برخی اظهارات ائمه جمعه انتقاد کرد.

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی در حالی مصطفی زمانیان را به ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرده که دو سال پیش در چنین روزهایی محمد صادق خیاطیان را مأمور مدیریت این مرکز کرده و در آن حکم تصریح کرده بود ریاست او چهار ساله است.

اقتصادنیوز: برخی از ناظران معتقدند ریسک‌های سیستماتیک بازار برای معامله گران اهمیت بیشتری دارد و برخی نیز معتقدند بازار به گزارش‌های منفی وزن بیشتری می‌دهد، گویی که نیمه خالی لیوان بیشتر دیده می‌شود.

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آمریکا پیش‌بینی کرد که به دلیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، احتمال تشدید تنش بیشتر در کوتاه مدت علیه نظامیان این کشور در غرب آسیا وجود دارد.

شیما قوشه وکیل دادگستری ووکیل شاکیان کیوان امام وردی از نقض حکم شعبه 29 دادگاه انقلاب تهران نسبت به متهم در دیوان عالی کشور خبر داد

روزی نیست که فعالان اقتصادی از مشکلات پیچیده خود درباره مسائل ارزی، بانکی، سازمان امور مالیاتی، قانون کار و... سخن نگویند. در این شکایت‌ها، بخشی از بار سنگین و طاقت‌فرسای مواجهه با قوانین و مقررات بد و زدوبندها و بی‌قانونی‌ها و نااطمینانی‌های نامتناهی و فضای مه‌آلود و پرابهام محیط اقتصادی را می‌توان حس و لمس کرد. این اعتراض‌ها، ما را به سوال کلیدی رهنمون می‌سازد که چرا با وجود منابع...

اقتصادنیوز: 27 اسفند سال 1401، زن جوانی با اورژانس تماس گرفت و از مرگ همسرش براثر مصرف دارو خبر داد.

اقتصادنیوز: اعداد و ارقام در اقتصاد ایران بی‌معنا شده و کارکرد خود را از دست داده‌اند.

حماس تصاویر لحظه آزادی دو اسیر اسرائیلی را منتشر کرد.

با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F56 پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل گفته است که وضعیت غزه به دلیل کمبود آب، برق، دارو و غذا رو به فاجعه است و ممانعت تل‌آویو از ورود کمک‌های بشردوستانه نقض قوانین بین‌المللی است.

رئیس جمهور ی فرانسه قرار است امروز برای رایزنی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره آخرین تحولات غزه به فلسطین اشغالی سفر کند.

اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش عرضه شده به بازار مسکن شهر تهران با قیمت پیشنهادی تا 3 میلیارد تومان نشان می‌دهد اغلب فایل های عرضه‌شده در این حدود قیمتی سالخورده و با سن بنای بیش از 15 سال هستند.

اقتصادنیوز: احمد زیدآبادی فعال سیاسی میانه‌رو به اظهارات محمدرضا باهنر از فعالان سیاسی اصولگرا علیه خودش در شبکه افق واکنش نشان داد.