پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F56 پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.

از زمانی که فرآیند صلح خاورمیانه در قالب عادی‌سازی روابط اسراییل با کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس پیگیری شد، همه سیاستمداران و کارشناسان سیاسی امیدوار بودند که با برقراری روابط سیاسی و اقتصادی و حتی نظامی بین اسراییل و کشورهای عربی نظیر بحرین، امارات و در آینده عربستان، فضایی در غرب آسیا شکل بگیرد که اسراییل به راه‌حل دو دولت مستقل رضایت بدهد.

اقتصادنیوز: شهریور ماه امسال 3008 فقره معامله مسکن در سامانه املاک و مستغلات کشور ثبت شده که در مقایسه با شهریور سال گذشته (6033 فقره) حدود 50 درصد (50.14درصد) کاهش یافته است.

اقتصاد نیوز: کربی بامداد سه‌شنبه با تأیید حملات اسرائیل به نوار غزه به شبکه الجزیره قطر گفت که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

اقتصادنیوز: سازمان عفو بین الملل با استناد به گفته‌های شاهدان عینی و عکس و فایل های ویدئویی، به تشریح جنایات اسرائیل علیه مردم غزه پرداخت.

اقتصادنیوز: با توجه به تولید 8 خودروی جدید در ایران‌خودرو که به تازگی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شده است و با توجه به ضرورت عرضه خودرو فقط در قالب سامانه یکپارچه، در نوبت بعدی سامانه یکپارچه، طبق قاعده این 8 محصول عرضه خواهد شد.

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دوشنبه شب نسبت به روز دوشنبه تقریبا رنج بود، در شرایط فعلی کف و سقف قیمت سکه از نگاه برخی از معامله گران چقدر است؟

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و بارش 4 روزه باران، برف و رعدوبرق در 22 استان در خصوص خسارت به کشاورزان هشدار صادر کرد.

اقتصادنیوز: وزارت جهاد کشاورزی از آزادی صادرات نان خبرداد.

اقتصاد نیوز: 21 محکوم فراری وتحت تعقیب در شهرستان زنجان به دام افتادند.

اقتصاد نیوز: معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به جزئیات آزادسازی 43 میلیون دلار از مطالبات ایران از آمریکا، گفت: آمریکا رای دیوان داوری دو کشور را سال‌ها نمی‌پذیرفت اما با پیگیری این پرونده از سوی ایران، مجبور به آزادسازی اموال کشورمان شد.

اقتصادنیوز: قیمت اتریوم و قیمت بیت کوین در بازار امروز بالا رفت.

اقتصاد نیوز: فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی این نیرو ضمن تسلیت حوادث اخیر در غزه با بیان اینکه جنایات اسرائیل در غزه دل همه آزادگان جهان را به درد آورده است، گفت: امیدواریم عمر این یزیدیان زمان هرچه زودتر به اتمام رسد و ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه دنیا به اهتزار در خواهد آمد.

اقتصاد نیوز: یک منبع امنیتی عراقی به المعلومه اعلام کرد که به دنبال تشدید حملات مقاومت عراق، نظامیان آمریکایی، تجهیزات نظامی گسترده به پایگاه عین الاسد ارسال کرده اند.

اقتصادنیوز: قیمت طلا در بازار جهانی امروز در مقایسه با روز قبل اندکی بالا رفت و به 1,979 (یک هزار و نهصد و هفتاد و نه) رسید.