جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از جمع آوری و طرد8000 اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران در ایام نوروز خبر داد.

معاون دادستان تهران با اشاره به همکاری مناسب و همه جانبه پلیس پایتخت با قوه قضائیه، در حوزه مبارزه با موادمخدر، گفت: در این زمینه کار جهادی انجام شده و مبارزه همه جانبه با مواد افیونی و قاچاقچیان همواره ادامه دارد.

پیرو تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط با حضور مستقیم و بی‌واسطه مسوولان بین مردم، 13 نشست مسوولان قضایی استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار می‌شود.

یک منبع آگاه در گفتگو با فارس در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر فوت یک دختر در راستای طرح عفاف و حجاب توضیحاتی را ارائه داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: جمع آوری سگ های بلاصاحب بر اساس بخشنامه وزارت کشور انجام می شود.

زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 مشخص شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1403 می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کارتن‌خواب‌ها و زباله‌گردها در صورت تمایل، توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران مشغول کار می‌شوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از 3000 خرده فروش مواد مخدر و کشف 3 تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

جرائم به عنف و خشن نه تنها امنیت جامعه را مخدوش می کند بلکه جامعه را نیز از بعد امنیت روانی دچار خلل می کند. از این رو برخورد ویژه و غیرقابل گذشت با زورگیران و سارقان به عنف امری ضروری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشودگی پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

رئیس پلیس راهور فراجا از پیگیری برای اجرایی شدن اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی در سال‌جاری خبر داد.

فرمانده کل انتظامی از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه 2،3 ماه زمان ببرد.

پیرو هشدار هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از امروز سه شنبه در سیستان و بلوچستان مدارس برخی شهرهای جنوب استان غیر حضوری شد.