شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

جرائم به عنف و خشن نه تنها امنیت جامعه را مخدوش می کند بلکه جامعه را نیز از بعد امنیت روانی دچار خلل می کند. از این رو برخورد ویژه و غیرقابل گذشت با زورگیران و سارقان به عنف امری ضروری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشودگی پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

رئیس پلیس راهور فراجا از پیگیری برای اجرایی شدن اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی در سال‌جاری خبر داد.

فرمانده کل انتظامی از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه 2،3 ماه زمان ببرد.

پیرو هشدار هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از امروز سه شنبه در سیستان و بلوچستان مدارس برخی شهرهای جنوب استان غیر حضوری شد.

اگر کارت هدیه دریافت کرده باشید، می‌بینید که گاهی رمز کارت به همراه آن است؛ اما گاهی نیز اتفاق میفتد که کارت رمزی ندارد؛ چه طور باید متوجه شویم که رمز کارت چیست؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور دنیا، در حال حاضر امکان سفر بدون روادید نیمی از مردم دنیا به ایران وجود دارد.

رئیس‌جمهور قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی را به وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین 791 دستگاه واگن متروی تهران پاسخ داد.

نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را تشریح کرد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره زورگیران پرونده بزرگراه صدر گفت: اینگونه سرقت‌ها که با تهدید سلاح است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.