جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودرآهنگ گفت: بارندگی های اخیر موجب افزایش سطح آب تالاب شیرین سو در شهرستان کبودراهنگ شده است.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می‌شود.

بوی بد یخچال آزاردهنده است. تصور ما این است که یخچال لز مواد خوراکی نگهداری می‌کند؛ نه اینکه بوی بدی بدهد و خوراکی‌ها هم بوی بدی بگیرند. اما راه‌های از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می‌شود.

مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد، گزارش‌هایِ خبری درخصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

فرمانده فراجا بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4000 دستگاه سیگار الکترونیکی قاچاق از انبار یک فروشگاه اینترنتی در غرب تهران خبر داد.

رئیس شورای عالی استانها گفت: در برخی شهرها تعداد خودروها نسبت به ظرفیت آن بسیار بیشتر است و باید توسعه حمل و نقل عمومی جدی گرفته شود و کیفیت نیز ارتقاء یابد و لازم است دولت در این زمینه یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.

رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از 300 فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضع ما برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است اما متولیان نتوانستند مساحت مورد نیاز برای این رویداد فرهنگی را در این مکان فراهم کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کردند.