پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

تصویری بی‌نظیر از پنج قلاده یوزپلنگ آسیایی در ذخیره‌گاه زیست‌کره توران شهرستان شاهرود ثبت شد.

دمای هوا در مکه مکرمه در روزهای آینده به 46 درجه می‌رسد و با توجه به گرمای شدید در مسجدالحرام، مسؤولان از زائران می‌خواهند در ساعات اوج گرما در هتل محل اسکان استراحت و خود را برای انجام مناسک حج تمتع آماده کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه با حضور در نجف اشرف با آیت الله سیدعلی سیستانی از مراجع تقلید شیعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی تا 20 خردادماه تمدید شد.

بر اساس آخرین اصلاحیه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهور، تغییراتی در مصوبه تعیین ساعات کاری ادارات اعمال شده که بر این اساس ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون از نیمه خرداد ماه تا نیمه شهریور ماه از ساعت 6 صبح تا 14:45 دقیقه خواهد بود.

باوجود هشدارهای قبلی در خصوص سطح پایین کیفیت آموزشی و وضعیت علمی مدارس کشور، نتایج آزمون پرلز 2021 نشان داد وضعیت قبلی ادامه داشته است و ایران جزو ضعیف‌ترین کشورها در منطقه است.

مهلت انتخاب رشته داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی سال 1402 امشب پایان می‌یابد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارزیابی پروژه رشت - آستارا طی سال 1378 به سازمان ارسال شد و اقدامات رفت و برگشتی آن در حال انجام است اما در ابتدا باید قرارداد بین ایران و روسیه بسته می‌شد چرا که تا قراردادی نباشد پروژه‌ای نیست که بخواهیم برای آن مجوزی صادر کنیم.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به مسئولان ذیربط خواستار تسریع در ایمن‌سازی و رفع خطر از بازار تهران شد.

عوامل و گردآورندگان و کسانی که به نوعی با این پیج همکاری داشته‌اند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه در گام اول شناسایی و تعدادی از عوامل اصلی دستگیر و مرتبطین در آینده نزدیک دستگیر خواهند شد.

علت مرگ منصوره سگوند را را ایست قلبی اعلام شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای بومهن و فشم به سوی تهران خبر داد.

مهر نوشت: وزارت آموزش و پرورش، در راستای برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، اطلاعیه ای صادر کرد.

رئیس پلیس راه گیلان از ترافیک پرحجم و سنگین در خروجی های استان خبر داد و گفت: مسافران زمان برگشت خود را مدیریت کنند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از رخداد رگبار و رعد و برق در 13 استان و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و وقوع صاعقه خبر داد و احتیاط در سفرهای بین شهری را توصیه کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال تقاضای خود به دولت مبنی بر شناور شدن ساعت آغاز به کار مادران شاغل دارای فرزند زیر هفت سال تا ساعت 8 و 30 دقیقه خبر داد.