چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در دیده‌بانی و مرزبانی زیستی فوق العاده ضعیف هستیم در حالی که باید به پیشرفته ترین تجهیزات در این زمینه مجهز باشیم.

وزیر کشور گفت: کارت ملی حدود 6 میلیون نفر در ابتدای دولت سیزدهم باقی مانده بود که برای همه آنها کارت صادر شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از صدور بخشنامه برای شناور شدن شروع ساعت کار بانوان خبر داد.

عزت‌الله ضرغامی یه خبرنگار شفقنا گفت: نباید این احساس به وجود بیاید که مدیران از خوف و نگرانی نسبت به برخوردهای قضایی، درخصوص حجاب سختگیری های بلاوجه کنند یا مرکزشان را تعطیل کنند یا خدماتشان را کاهش دهند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن حضور در خبرگزاری ایسنا، به برخی ابهامات و سوالات مردمی در خصوص اجرای طرح «کالابرگ الکترونیکی» پاسخ داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه با اقدامات انجام شده برای تامین آب تا پایان هفته مشکل کدورت آب مرتفع خواهد شد، گفت: سلامت آب خط قرمز این مرکز است، در محلاتی آب کدورت دارد، مردم از آب را به مدت پنج دقیقه بجوشانند و پس از خنک شدن استفاده کنند.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: بیش از 110 نفر از برترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج ازکشور از خدمت سربازی معاف شدند.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: در خصوص حقابه هیرمند رایزنی ها در حال انجام است. طرف مقابل حالت نرمی از خود نشان داده و امیدواریم که رایزنی ها ادامه داشته باشد و از مسیر دیپلماسی این موضوع حل شود.

پلیس راهور تصمیم به لغو شماره گذاری خودروهای دیزل فاقد فناوری‌های ایمنی و استاندارد گرفته است. این گمانه زمانی تقویت شد که برخی صاحبان کامیون دیزل با تکنولوژی پنج دهه پیش، از پلاک نشدن خودروی خود گلایه کردند. این شکایت توسط سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما منتشر شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 80 درصد مردم نسبت به رعایت حجاب پایبند هستند و در این مسیر باید در برابر بی‌حجابی‌ها موضع گرفت و بی‌تفاوت نبود و مسئولان امر هم باید به وظایف خود در این عرصه به درستی عمل کنند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 80 درصد مردم نسبت به رعایت حجاب پایبند هستند و در این مسیر باید در برابر بی‌حجابی‌ها موضع گرفت و بی‌تفاوت نبود و مسئولان امر هم باید به وظایف خود در این عرصه به درستی عمل کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: بیش از چهل میلیون عدد داروی غیرمجاز از انبارهایی که محل نگهداری دارو برای فروش در بازارهای سیاه مجازی بود، کشف شده است.

سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور طی امروز و تعطیلات آخر هفته خبر داد.

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، بازنشستگان این سازمان می‌توانند برای دریافت وام 20 میلیون تومانی به صورت غیرحضوری و یا حضوری در کانون‌های بازنشستگی در خردادماه ثبت‌نام کنند.