چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

اداره کل هواشناسی استان تهران از نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در تهران تا روز جمعه (19 خرداد ماه) و کاهش نسبی دما تا پنجشنبه (18 خردادماه) خبر داد.

اخیرا معدود افرادی مدعی شده‌اند که در زمان بازداشت نزد ضابطان قضایی، بازرسی برهنه بدنی در خصوص آن‌ها انجام شده است.

آموزش‌و‌پرورشی که باید "عدالت" را توزیع کند، این روزها خود به یکی از عوامل بازتوزیع بی‌عدالتی تبدیل شده است! افراد با تحصیلات بالاتر شانس پیدا کردن مشاغلی با درآمد بالاتر را دارند و عملا با وضعیت فعلی، مشاغل خوب در اختیار اغنیا قرار خواهد گرفت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به استفاده شکارچیان از تجهیزات پیشرفته گفت: تجهیزاتی همچون پهپاد، خودروهای مناسب و پرقدرت، تجهیزات راهبردی و دوربردی باید برای محیط‌بانان فراهم شود تا امر حفاظت به بهترین نحو صورت گیرد.

از خشکسالی گرفته تا بارندگی‌های سیل‌آسا، تغییرات جوی ناگهانی به شدت به اروپا آسیب زده و بخشی از قسمت‌های این منطقه را به شدت آسیب پذیر کرده است.

فرایند ترم تابستانی سال تحصیلی 1402-1401 با مرحله «ارائه درس توسط مرکز آموزش و تایید درس توسط مدرس» شروع می‌شود و با رسیدگی به درخواست تجدید نظر نمرات دانشجویان در روز 19 شهریور به پایان می‌رسد.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و محور هراز خبر داد و اعلام کرد: تردد در آزادراه قزوین - رشت روان است.

دریاچه ارومیه در حالی با طرح‌های متنوع احیا می‌شود که احیای تالاب بین‌المللی هامون همچنان در حرف اولویت مدیران باقی مانده و مردم سیستان چشم‌انتظار اقدام عملی مسئولان هستند.

مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه آرادکوه تهران از 50 سال قبل شروع به دریافت پسماند به صورت تلنباری کرده است، گفت: تغییر مکان این سایت به این معناست که مجدداً مکان جدیدی را آلوده کنیم لذا بهتر است همان مرکز ساماندهی و تجهیز شود.

سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از 16 خردادماه همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار رشد ابرهای همرفتی و ناپایداری جوی از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر در برخی استان‌ها خبر داد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: مهلت ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی1402- 1403 که تا پیش از این 31 اردیبهشت ماه 1402 بود تا 15 خرداد ماه 1402 تمدید شده و بر این اساس متقاضیان می‌توانند تا آخر وقت امروز دوشنبه 15 خرداد با مراجعه به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت یکی از اعضای شوری شهر مریوان خبر داد.

جوان 31 ساله ای به دلیل غرق شدن در شد سنجگان استان قم جان خود را از دست داد.

ثبت‌نام متقاضیان سرباز معلمی از تاریخ 1402/03/11 لغایت 1402/03/13 از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 12 ظهر، در محل اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری (واحد استخدام) به جز روزهای تعطیل انجام می‌شود.