پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: اشتغال پذیری در دروس نظری دو برابر و در دروس فنی و حرفه‌ای 5 برابر می‌شود.

رییس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم برای راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی خبر داد.

بررسی داده‌های پهنه‌ای میانگین دما نشان می‌دهد که دمای کشور در هفته نخست خرداد ماه حدود 1.5 درجه گرمتر از شرایط نرمال بوده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌های شهرهای دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت را مکلف کردند تا واحدهای مسکونی خالی از سکنه واقع در شهرها را شناسایی کنند و اطلاعات آن را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌های شهرهای دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت را مکلف کردند تا واحدهای مسکونی خالی از سکنه واقع در شهرها را شناسایی کنند و اطلاعات آن را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

طبق اعلام برخی منابع بازنگری در لایحه حجاب آغاز شده و این مطالبه در حال انجام است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت سیزدهم 42 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی هزینه کرد که نشان‌دهنده اهمیتی است که برای آموزش و پرورش قائل است گفت: هرچند رتبه‌بندی اشکالاتی در آیین‌نامه و اجرا داشت اما در حال حل آن هستیم.

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: اکثر قمار بازان اینترنتی از درگاه‌های غیررسمی و شماره کارت‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

مردم شهید پرور بجنورد مرکز خراسان شمالی امروز (دوشنبه) وداع پرشوری با پیکر مطهر شهید مرزبان «محمدمهدی احمدی» داشتند و مشق عشقی دیگری را به نمایش گذاشتند.

شهردار تهران درباره احداث ال آر تی و تراموا در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

اهدای اعضای یک نوعروس بانه‌ای که براثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، زندگی 5 بیمار نیازمند عضو را نجات داد.

شاید ابتدایی‌ترین کارکرد یک مسجد، برپایی نمازجماعت باشد، اما همین کارکرد ابتدایی در بسیاری از مساجد کشور وجود ندارد و در 83 درصد مساجد تهران نماز صبح خوانده نمی‌شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رودهن و پردیس گفت: محدودیت تردد در محور هراز برطرف و این محور باز شد.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو گفت: بازار ارزی تجهیزات پزشکی کشور سالانه حدود یک میلیارد دلار است و بخش زیادی از ارز تخصیص یافته به تجهیزات پزشکی همچنان ارز ترجیحی است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز و فردا (7 و 8 خرداد) افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. از روز سه‌شنبه (9 خرداد) با ورود سامانه بارشی، بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی از تصویب و نامگذاری 20 اسفند زادروز تولد شهید سلیمانی به نام «روز قهرمان ملی» در تقویم رسمی کشور خبر داد.