چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: باغ‌های پایین دست کرج در خطر نابودی قرار گرفته‌اند و اگر حداقل دو مرتبه رهاسازی آب از سد کرج انجام نشود، این نگرانی جدی وجود دارد که این اتفاق تلخ رخ دهد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: شهریه اضافی اخذشده از سوی مدارس غیردولتی به خانواده‌ها برگردانده می‌شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تهران با مخاطراتی بزرگ و جدی مواجه است. این شهر در یک پهنه گسلی بنا شده که توان ایجاد زلزله‌هایی با بزرگای بیش از 7 ریشتر را دارند و در مناطق شمالی و جنوبی دو تا از مهمترین گسل‌های جهان را داریم که زلزله‌های مهیب تاریخی هر 160 سال در این دشت رخ داده است.

سرپرست اورژانس استان تهران از آماده‌باش کامل اورژانس برای برگزاری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی خبر داد.

فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمات‌رسانی این ناوگان به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از شناسایی یک شرکت هرمی در رامسر خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، این شرکت هرمی پلمب و متهم اصلی دستگیر شد.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به خشکسالی‌ها و کم‌بارشی‌ها در ایران و کشورهای همسایه اظهار کرد: به دلیل افزایش خشکی و کم‌بارشی در خاورمیانه و شمال آفریقا، انتظار می‌رود با توجه به گرم شدن هوا و نبود پوشش گیاهی مناسب به سبب کاهش بارندگی‌ها میزان گرد و خاک افزایش یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آزادی مدیر حافظیه در استان فارس خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده برای جاده‌های کشوردر تعطیلات آخر هفته و همچنین 14 و 15 خرداد را تشریح کرد.

یک منبع آگاه، اطلاعات تازه‌ای در خصوص فرش‌های نفیس و اموال مفقود شده کاخ سعدآباد و متهمان این پرونده ارائه کرد.

وزیر کار گفت: دولت به منظور مدیریت بازار و کمک به معیشت مردم طرح کالابرگ الکترونیکی را مجدداً اجرا می‌کند.

دفترچه انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی امروز بر سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

طبق آخرین گفته‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت خودکار شاید در بالای 90 درصد گوشی‌ها انجام شده باشد؛ اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال انجام است.