پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

سیدحسن خمینی گفت: خداوند توفیقات رهبری معظم انقلاب، مسئولین نظام را مضاعف بگرداند.

در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سال 1403 فرصت خوبی است که با نگاهی به آرمان‌ها و واقعیت‌ها، شکست‌ها و دستاوردها و تجربه‌های گرانی که طی دو دهه گذشته داشته‌ایم، چشم‌انداز ملی جدیدمان را طراحی کنیم و با اراده عمومی تحقق آن را دنبال کنیم.

رییس‌جمهور در پیام نوروزی سال 1403 گفت: سه سال متوالی است که کشور، رشدهای بالای 4 درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه 90 کم‌تر از یک درصد بوده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند.

روابط عمومی ارتش در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای ایران اسلامی را منتشر کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر این‌که «راهبرد، طرح‌ریزی‌های عملیاتی و تسلیحات به کارگیری شده در هر جنگی با مختصات دیگر جنگ‌ها و نبردها متفاوت است»، گفت: یکی از وظایف ما در این عرصه، رصد و احصای نوع و سطح تهدیدات از درون نبردهای روز دنیا و ایجاد ظرفیت‌های دفاعی و مقابله‌ای است.

مهم‌ترین جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1402 از نگاه مخاطبان منتشر شد.

سفیر و نماینده ایران در ژنو از آغاز ریاست ایران بر کنفرانس خلع سلاح خبر داد.

دبیر شورای نگهبان گفت: حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است و ان‌شاءالله با همت همه مسئولان، به ویژه مجلس جدید، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم و مشکلات موجود مرتفع شود.

رئیس جمهور حضور ایران و روسیه در سازمان‌های منطقه‌ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط‌آهن رشت - آستارا را زمینه‌های مناسبی برای تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه ارتقای روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه برگزار خواهد شد.

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، «اتهامات بی پایه و اساس» آمریکا و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت دریای سرخ و یمن را رد کرد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران متعلق به همه ایرانیان است گفت: ارائه خدمات آسان کنسولی و حمایت کامل از شهروندان ایرانی را با جدیت ادامه خواهیم داد.