سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده که بر اساس آن، هیچکس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.

موشک‌های قدیر و نصیر تولید شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع تحویل نیروی دریایی سپاه شد.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: یک میلیارد مترمکعب آب در دریاچه ارومیه است که تراز مناسبی به شمار می‌رود البته باید آن را هرچه سریع‌تر تقویت کنیم که از حقآبه 2 سد کانی‌سیب و شهید کاظمی این کار حتما انجام خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسمات محرم امسال، گفت: بار دیگر به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم و شعله عشق دیرینه ایران به اهل بیت، روزبه‌روز، برافروخته‌تر خواهد شد.

اگر مردم از دستاوردها و خدمات دولت فعلی آگاه شوند، بطلان ادعاهایی که جریان مدعی اصلاحات سالهاست بر طبل آن می‌کوبند، آشکار می‌شود و این همان «شکست گفتمانی» جریان غربگراست. در حقیقت راز عصبانیت این جریان از موفقیت‌های دولت سیزدهم و تلاش برای سانسور آنها را باید هراس از شکست گفتمانی دانست.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل 85 یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.

گروهی از افراد با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.

در حالی که دولت روحانی می‌توانست یک شرکت بین‌المللی را دعوت کند تا در مدت بسیار کوتاهی با عملیات لرزه‌نگاری حدود میدان گازی آرش را مشخص کند، از انجام این کار خودداری کرد

رئیس سازمان صدا و سیما تأکید کرد که نتیجه انتخابات پیش‌رو برای این سازمان اهمیت ندارد، بلکه رساندن مشارکت به بالاترین حد ممکن، وظیفه این رسانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این ملت زیاده‌خواه نیست. این حق مردم است که سؤال کنند چرا وضعیت مرغ و روغن هر روز به یک حالت است و ثباتی در این بازار وجود ندارد.

سفر آیت الله رئیسی به استان ایلام لغو و به بعد از اربعین موکول شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بنده توصیه‌ام این است که هر کسی که خود را در راستای انتخاب شدن می‌بیند، ثبت‌نام و در انتخابات شرکت کند.