سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند، گفت: شما به عنوان رسانه باید در دل مردم امید آفرینی کنید.

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر دادگستری در پاسخ به سوال نماینده شازند قانع نشدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده، گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

رسیدگی به سوال محمود احمدی بیغش نماینده شازند از وزیر دادگستری در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

رئیس مجلس ویتنام و هیأت پارلمانی به منظور برگزاری نشست‌های پارلمانی و اقتصادی وارد کشور شد.

رئیس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر به استان فارس، مصوب شد که بالغ بر 420 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی این استان تا پایان سال مالی جاری تخصیص پیدا کند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان این‌که «ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است»، گفت: برای برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نخواهیم داشت.

عضو حقوقدان شورای نگهبان، گفت: ابتدا باید زیرساخت‌های لازم برای پذیرش و اجرای آن قانون در جامعه فراهم شود و توجه مردم را به آن جلب کرد، سپس قانون را به جامعه ارائه و حاکم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آغاز روند پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: پیش ثبت‌نام را یک اعلام آمادگی می‌دانیم؛ مبنای ما ثبت‌نام نهایی است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد در روز نخست ثبت نام اولیه از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، 7 هزار و 700 نفر اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

مرکز رسانه قوه‌قضاییه ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر اقدام تروریستی در مجتمع قضایی قدس تهران را تکذیب کرد.

ایسنا / اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در مرحله پیش ثبت‌نام تأیید صلاحیت انجام نمی‌شود تنها مدارک و اطلاعات صحت سنجی و شش گواهی صادر می‌شود که فرد در مرحله ثبت‌نام به این شش گواهی دسترسی خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده تخلفات برج‌های دوقلوی کیش خبر داد