سه‌شنبه 3 مهر 1403

الوطن: این نتیجه برای الغرافه ناامیدکننده بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الوطن: این نتیجه برای الغرافه ناامیدکننده بود

روزنامه قطری نوشته است که استقلال از همان دقایق ابتدایی بازی با الغرافه به دنبال پیروزی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مهم استقلال در دیدار روز گذشته برابر الغرافه، با واکنش‌های گسترده‌ای در روزنامه‌های صبح امروز قطر همراه بود. الوطن در گزارشی به این دیدار پرداخته و بر قدرت استقلال در این دیدار تأکید کرده است. نکته عجیب این است که روزنامه قطری مکان این بازی را ورزشگاه آزادی ذکر کرده است.

الوطن نوشته است: تیم الغرافه در اولین دیدار خود مقابل استقلال ایران با نتیجه 3-0 شکست خورد. گل‌های این دیدار توسط عبدالله یوسف (گل به خودی در دقیقه 4)، رامین رضاییان (دقیقه 79) و آرش رضاوند (دقیقه 88) به ثمر رسیدند.

این مسابقه که شب گذشته در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، در ورزشگاه آزادی (شهر قدس صحیح است) و با شور و هیجان دو تیم در مرحله گروهی این رقابت‌ها به وقوع پیوست. بازی بسیار پرفشار و هیجان‌انگیز بود و استقلال تهران از همان دقایق ابتدایی در پی کسب یک نتیجه مثبت در خانه و در میان هواداران خود بود، درحالی‌که الغرافه نیز به دنبال یک شروع قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا بود.

استقلال ایران در نیمه اول با یک گل از الغرافه قطر پیش افتاد. این گل به‌واسطه‌ی گل به خودی عبدالله یوسف، بازیکن الغرافه، در دقیقه چهارم به ثبت رسید. این مسابقه که دوشنبه شب در چارچوب هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، با برتری یک‌گله استقلال به پایان نیمه اول رسید.

در نیمه دوم، عملکرد الغرافه به‌تدریج بهبود یافت و سرمربی این تیم، مارتینز، با تعویض‌های خود در تلاش بود تا نتیجه بازی را به تساوی بکشاند. با این حال، استقلال موفق شد دومین گل خود را توسط رامین رضاییان به ثمر برساند. رضاییان با عبور از مدافع الغرافه، شوتی زمینی و محکم به سمت دروازه زد و در دقیقه 79 دومین گل استقلال را رقم زد.

در دقایق باقی‌مانده، تیم الغرافه نتوانست بازگردد و سومین گل نیز توسط آرش رضاوند به دلیل فقدان تمرکز مدافعان الغرافه به ثمر رسید. بازی تا پایان با نتیجه 3-0 به نفع استقلال ادامه یافت و داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد.

نتیجه این مسابقه برای الغرافه نامطلوب بود، به‌ویژه با توجه به سیستم جدید لیگ قهرمانان آسیا که دیگر شامل مرحله گروهی معمول نیست و بجای آن مراحل لیگ برگزار می‌شود. این مسابقه در چارچوب مرحله اول منطقه غربی این رقابت‌ها انجام شد.

الوطن: این نتیجه برای الغرافه ناامیدکننده بود 2