سه‌شنبه 10 مهر 1403

امام جمعه ابرکوه: تبلیغات اسلامی دچار روزمرگی نشود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه ابرکوه: تبلیغات اسلامی دچار روزمرگی نشود

یزد - ایرنا - رییش شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه ابرکوه گفت: انتظار از سازمان تبلیغات اسلامی این است که در مسیر فعالیت‌های خود اسیر فضای کار اداری و دچار روزمرگی نشود.

به گزارش روز یکشنبه دفتر امام جمعه امام جمعه ابرکوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی ابرکوه، گفت: فرهنگ دینی و اسلامی باید در زمینه تقابل با فرهنگ بی‌دینی و ترویج ارزش‌های متعالی فرهنگ دینی نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی تاکید کرد: نقش تبلیغ در پدید آمدن، پیروزی و ماندگاری این نهضت بسیار حساس و انکارناپذیر است و انقلاب اسلامی بر اساس تبلیغ شکل گرفته است و باید محتوای تبلیغات با ارزش‌های دینی همسو بوده و به شکلی مطرح شود که جاذبه آفرین باشد.

حسینی با تبیین فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در پیشبرد اهداف کشور و نظام بسیار حائز اهمیت است و ما بایستی در تلاش باشیم این بیانیه را به درستی برای جامعه تشریح و تبیین کنیم.

دراین آیین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تجلیل از خدمات حجت الاسلام سیدکاظم فاطمی نسب، حجت الاسلام حسین فلاح زاده را به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه معرفی کرد. مرکز شهرستان 55 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*