شنبه 29 اردیبهشت 1403

امام جمعه بندر دیر از همکاری مردم در پیشگیری از کرونا قدردانی کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه بندر دیر از همکاری مردم در پیشگیری از کرونا قدردانی کرد

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بندر دیر استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از تلاش ایثارگرانه پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت و همکاری مردم در پیشگیری از کرونا قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام سید علی حسینی روز جمعه در پیامی در فضای مجازی افزود: با همکاری و همراهی و وحدت کلمه مشکلات جامعه مثل ویروس کرونا را پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: مردم در روز سیزده بدر در خانه ماندند و به توصیه های پزشکی عمل کردند، کرونا آسیب زیادی داشته و جان جمعی را گرفت و کسب و کار تعطیل کرد اما دستاوردهایی خوبی هم داشته‌است که یکی از آنها افزایش وحدت بین مردم و مسئولان است.

امام جمعه دیر بیان کرد: برجسته شدن نقش کادر درمانی و نقش دین و روحانیت و آمادگی برای فداکاری، ظهور روحیه فداکاری و ایثارگری جوانان و گروه‌های جهادی در ضد عفونی کردن معابر و تهیه وسایل پزشکی و بهداشتی از دیگر دستاوردهای کرونا بود.

وی گفت: باید از این مشکل ویروس عبرت بگیرم و قدر سلامتی خود را بدانیم زیرا سلامتی سرمایه بزرگ الهی است.

حسینی اضافه کرد: کرونا باعث شد که به آسیب پذیری خود و قدرت خالق پی ببریم و ضعف و ناتوانی خود را بدانیم.

وی با اشاره به تولد علی اکبر و نام‌گذاری روز جوان گفت: جوانان خضرت علی اکبر را الگوی خود قرار دهند زیرا سرمایه جامعه هستند و خود را به زیور علم و حلم آراسته و نقش ایفا کنند.

امام جمعه دیر با اشاره به هفته مهدویت گفت: مردم بویژه جوانان امسال شهر را آذین بندی و چراغانی کنند و دعای فرج، عهد و ندبه داشته باشند و به مردم فقیر و نیازمند کمک کنند.

وی در باره یاوه گویی و تهدید آمریکا گفت: در زمان حاضر داخل آمریکا دچار مشکل هستند و در مقابل ویروس کرونا درمانده و فریاد پرستاران و کادر درمانی آنها بلند شده‌است و برای فرافکنی دست به ماجراجویی زده و ما اعلام می کنیم اگر خطایی کنید درس پشیمان کننده‌ای به شما خواهیم داد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*