سه‌شنبه 17 مهر 1403

امام جمعه خلخال: مسوولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه خلخال: مسوولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: مسوولان اجرایی استان بایدجوابگوی سوالات و مطالبات مختلف مردم این منطقه باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: مشکلات و خواسته‌های مردم منطقه تا جایی که امکان دارد بصورت پشت پرده و با حفظ منافع انقلاب و نظام اسلامی به سمع و نظر مسوولان اجرایی استان می‌رسد و زمانی که احساس شود خواسته مردم نیاز به طرح در تریبون نماز جمعه دارد برای آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سوالات و مشکلات مردمی بخش از وظایف مهم ائمه جمعه در نظام اسلامی ایران است، گفت: زمانی که مشکلات و خواسته‌های مردم منطقه به صراحت و به صورت سوال از مسوولان در تریبون نماز جمله طرح شد انتظار از مسوولان جواب صریح و روشن با الهام از واقعیت موضوع است.

خطیب جمعه خلخال با تبریک آغاز کار مجلس یازدهم اظهارداشت: کار مجلس دهم با همه نقاط ضعف و قوت تمام شد ولی نکته‌ای که در چهار سال زمان کار مجلس دهم قابل بیان است سختی کار نمایندگان این دوره با توجه به وضعیت اقتصادی نه چندان خوب کشور، اعمال تحریم‌های طالمانه دشمن در کنار داشتن برخی ضعف‌ها در اعمال وظیفه نظارت قانونی بر عملکرد دولت و مسوولان است.

او همچنین با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: امروزه نه تنها ایران اسلامی از نعمات و برکات مکتب امام خمینی بهره‌مند است بلکه تمامی مکتب‌های آزادی‌خواه نشات گرفته از این مکتب از جمله جبهه مقاومت از مکتب امام برای پیشبرد اهداف خود سود می‌برند.

وی افزود: تجربه نشان داده هر زمان در مسیر امام حرکت کرده‌ایم موفق بوده و هر لحظه که از مسیر تعیین شده خارج شده‌ایم دچار شکست شده و سیلی خورده‌ایم.

خطیب جمعه خلخال رسیدگی به محرومان، اخلاق مداری، کار برای خدا، حاکمیت دین خدا، اجرای عدالت، پرهیز مسوولان از اشرافیت و تجمل‌گرایی، توازن حقوق کارکنان و تلاش برای برقراری عدالت و قسط در جامعه را از جمله موارد تاکید شده در مکتب امام خمینی یاد کرد.

*س_برچسب‌ها_س*