چهارشنبه 11 مهر 1403

امام جمعه پلدختر: رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی آمار کرونا را افزایش داد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه پلدختر: رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی آمار کرونا را افزایش داد

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آمار مبتلایان به کرونا در این این شهرستان را افزایش داد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر اظهار داشت: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد بازگشت موج جدید کرونا در شهرستان بودیم و برخی استان های کشور هم در حالت هشدار هستند.

وی افزود: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا بیانگر این مسئله است که مردم باید موضوع را جدی گرفته و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همت کرده و همکاری کنند تا بیش از این سلامت جامعه به واسطه ویروس کرونا تهدید نشود.

امام جمعه پلدختر گفت: با رونق بازار، افزایش تردد های غیر ضرور و عادی شدن برگزاری مراسم های عزا و عروسی آمار مبتلایان به ویروس کرونا هر روز در شهرستان پلدخترافزایش پیدا می کند.

وی افزود: اعلام وضغیت سفید شهرستان پلدختر به معنای عادی شدن شرایط کرونایی نیست و مردم باید همانند ابتدای شیوع این ویروس نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقابله با کرونا همت کنند تا بیش از این کادر درمان تحت فشار بیشتر قرار نگیرد.

حجت الاسلام موسوی، خدمات وزارت بهداشت از آغاز شیوع کرونا تا کنون را مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: وزارت بهداشت تا کنون خدمات شایان توجهی در شرایط کرونایی در کشور انجام داده که این تلاش ها و زحمات دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسوولان شبکه بهداشت و درمان و کادر درمان شهرستان پلدختر قابل تقدیر و تحسین است.

وی به خدمات بهداشت و درمان پلدختر در مناطق محروم شهرستان اشاره کرد و افزود: خدمات شبکه بهداشت و درمان پلدختر به مدت سه روز در منطقه محروم و صعب العبور چمشک و دادآباد کار نیکو و پسندیده ای بود و انتظار می رود سایر دستگاه های دولتی نیز هرازگاهی در مناطق محروم شهرستان خدمات رسانی داشته باشند.

امام جمعه پلدختر به اعتراضات و تظاهرات مردمی در کشور آمریکا علیه تبعیض نژادی اشاره کرد و گفت: دود آتش کشتار مردم در یمن، فلسطین، عراق، افغانستان، سوریه و سایر کشورها امروزبا تظاهرات مردم علیه دولت آمریکا به چشم خودمدعیان حقوق بشر می رود.

*س_برچسب‌ها_س*