دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حبیب بن مظاهر یکی از یاران باوفا و خاص امام علی (ع) بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حادثه سوختن یک کشتی با 3 هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و 16 تَن زخمی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه گفت: پیغمبر (ع) می‌فرماید آتش جهنم در قیامت سه دسته از انسان‌ها را می‌بلعد، دسته نخست قدرتمندان و صندلی‌دارهایی هستند که جهنم به آنها می‌گوید خدا آن صندلی را به شما داد تا به عدالت رفتار کنید و رنج مردم را از بین ببرید اما شما به خود مشغول شدید و ستم کردید. دسته دوم عالمان و دانشمندان دورو و خائنی هستند که ظاهر خوشی در بین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (5 و 6 مرداد) خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه اماکن تاریخی، موزه‌ها، پایگاه‌های ملی و جهانی وابسته به این وزارتخانه در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل شد.

خبرگزاری تسنیم

محمد فیلی درباره پیشنهاد نقش شمر از سوی داود میرباقری و سختی‌های این نقش خصوصاً در سکانس‌های مربوط به ظهر عاشورا توضیحی داد و دستمزد خودش در سریال «مختارنامه» پرده برداشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همه اماکن تاریخی، موزه‌ها، پایگاه‌های ملی و جهانی وابسته به این وزارتخانه روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار یک منزل مسکونی واقع در منطقه جمکران منجر به سوختگی یک خانم 35 ساله و 2 فرزند 6 و 12 ساله او شد.

خبرگزاری مهر

تمامی اماکن تاریخی، موزه‌ها، پایگاه‌های ملی و جهانی تحت مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

خبرگزاری تسنیم

13 سال است با سریالی همراهیم که پلان‌ها و سکانس‌های جذابش، مخاطب را خسته نمی‌کند. هر بار تماشایش رگه‌های تازه‌ای از بازی‌ها و کارگردانی داود میرباقری را به رخ می‌کشد. جالب است در این میان "مهلب" خودش را با عمر و عاص مقایسه می‌کند.