دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه گسترش

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: علی‌رغم ادعا‌های غیر دقیق و غیر صحیح فردی که خود را وکیل سابق اکبر طبری معرفی می‌کند، بررسی پرونده وی و رای نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می‌دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، باید حداقل 12 و نیم سال حبس به همراه 74 ضربه شلاق را تحمل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حضور زنان و کودکان در واقعه جان‌سوز عاشورا مورد سؤال بسیاری از مردم در طول تاریخ بوده است. سؤالی که پاسخ‌هایی به آن داده شده تا بتواند ابعادی جدید از این واقعه را نمایان کند. در این میان می‌توان اوج سیاهی و رذالت یزید و یاران او را در همین حضور زنان و کودکان در عاشورا درک کرد. چراکه لشکر دشمن در بستن آب بر روی امام حسین علیه السلام حتی به کودکان...

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز هشتم ماه محرم الحرام به احترام پسر ارشد اقا سیدالشهدا علیه‌السلام به اسم حضرت علی‌اکبر (ع) نام گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

حضور زنان و کودکان در روز عاشورا، ظرفیت‌هایی ایجاد کرد که آن را به حادثه‌ای درس‌آموز تبدیل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد و گفت: «سازیل» منطقه اصلی این آتش سوزی بود که عملیات اطفای کامل آتش این منطقه با موفقیت انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سریال «مختارنامه» به کارگردانی داود میرباقری در قالب یک فیلم سینمایی با عنوان «کودکان آب» از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که از سوی برخی چنین عنوان می‌شد که تلویزیون قرار است پس از 13 سال با «مختارنامه» خداحافظی کند، به تازگی اعلام شد که قرار است شبکه آی‌فیلم این مجموعه را در قالب فیلمی سینمایی با نام «کودکان آب» پنجشنبه، 5 مرداد ماه ساعت 22 به روی آنتن ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود 70 زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه شهر مقدس نجف اشرف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیروهای امدادی برای مداوا راهی بیمارستان حکیم این شهر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 25 تا 30 نفر از زائران ایرانی با مشکل تنفسی به بیمارستان حکیم و امام علی نجف انتقال داده شدند، چهار زائر به علت سوختگی و مشکل تنفسی وضعیتشان وخیم‌تر اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود 70 زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه نجف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیرو‌های امدادی راهی بیمارستان شدند.

خبرگزاری مهر

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.