دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت اباعبدالله الحسین (ع)، اصلاح‌گرانه است و اصلاح و ارشاد اسلامی بخش اصلی وظایف دولت حسینی است. زیرا مسلمانان از جهت فرهنگی با سیره نبوی و علوی فاصله زیادی گرفته بودند.

خبرگزاری مهر

کتاب «رحمت حکیمانه؛ بازخوانی پرونده شبهات تاریخی و دینی خشونت در اسلام» نوشته هادی وکیلی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

آنچه بنی‌امیه می‌خواست اسیر کردن قیام کربلا و معانی آن در کربلای سال 61 هجری بود. حال کسانی که در عهد امام زمان (عج) زندگی می‌کنند اگر ایشان را رها کنند، مرتجع هستند. چنانکه این بلا بر سر هفت امامی‌ها آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به عضویت جمعیت هلال‌احمر در ستاد ملی اربعین، گفت: جمعیت هلال‌احمر، عضو 18 گانه کمیته ستاد اربعین وزارت کشور است و بسته به این عضویت نیز، وظایفی بر عهده دارد. دو کمیته فرعی امداو نجات و در درون مرز‌ها و بیرون از مرز‌ها با ریاست رئیس جمعیت هلال‌احمر و دبیرکلی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر فعالیت...

خبرگزاری مهر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات به تشریح ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر در اربعین 1402 پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از حادثه واژگونی کامیونت در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل خواب آلودگی راننده خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از حادثه واژگونی کامیونت در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل خواب آلودگی راننده خبر داد.

خبرگزاری مهر

به روایت کتاب «وقعه صفین» حضرت امیر (ع) گفتند وای بر ایشان از شما که شما ایشان را می‌کشید و وای بر شما از ایشان که خدا به سبب کشتن آنان شما را به دوزخ می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مسئولان کنسولگری ایران در نجف اعلام کرد هتلی که امروز در این شهر دچار آتش سوزی شد متعلق به ایرانیان نبود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه یکی از مسئولان کنسولگری ایران در نجف اشرف بیان کرده است، هتلی که در نجف امروز دچار آتش سوزی شد متعلق به زائران ایرانی نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع امنیتی در نجف اعلام کرد: در یکی از هتل های نزدیک حرم امام علی (ع) در نجف اشرف آتش‌سوزی اتفاق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از هتل ها در شهر نجف اشرف که نزدیک حرم حضرت علی (ع) بوده است، طعمه حریق شده است که به گفته یک منبع امنیتی توسط آتش نشانان مهار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یکی از هتل ها در نزدیکی حرم امام علی (ع) در شهر نجف، به گفته یکی از منابع امنیتی حادثه آتش سوزی رخ داده است که زائران از این هتل خارج شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت سیدالشهدا (ع) آنگاه که برای حفظ دین مبین اسلام قیام انقلابی خود را آغاز کردند، پیشاپیش از سرنوشت قیام و شهادت خود و یارانشان باخبر بودند.