سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: بسیاری از مشکلات جوامع بشری ریشه در بداخلاقی‌ها و دوری از خدا دارد.

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مدتی است که پیکره شیر برای نصب بر روی قبور ساخته و به مردم فروخته می‌شود. به سنگ فروشی‌ها و سنگ تراشی‌های شهرستان‌های استان اعلام می‌کنیم تا از هرگونه پیکر تراشی یا فروش یا عرضه چنین پیکره‌هایی اجتناب کرده و سریعا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

هر گاه حفظ اسلام و جامعه اسلامی و میراث‌های نبوی نیازمند نرمش قهرمانانه باشد باید از آن بهره برد، ولی این ملاک کلی کافی نیست و مهم تشخیص زمان‌هایی است که به‌راستی این ملاک در آن صدق کند.

خبرگزاری تسنیم

نعمت‌الله گرجی نام آشنایی است که که با بازی در 95 فیلم سینمایی و بیش از 50 سریال تلویزیونی یکی از خاطره‌سازان و رکوردداران نقش‌آفرینی در سینما و تلویزیون بود. اما یک نقش بیش از بقیه به چشم می‌آید و آن نقشی است که هرچند کوتاه اما او مؤثر ایفایش کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی، ابیاتی از شاعران آیینی کشورمان در مدح کریم اهل بیت منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مخبتین به معنای فروتنان است، آن هم فروتنانی که فروتنی آنان فقط در مقابل پروردگار جهان و جهانیان است. فروتنی هم یکی از صفات بارز مؤمنان تقواپیشه است که شب و روز خود را به تقوا و پرهیزکاری می‌گذرانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفره افطار 2 هزار نفری در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید دانشگاه آزاد در بیانیه ای تاکید کردند: دانشگاه بعنوان رکن موثر در تربیت اجتماعی باید پیشگام و الهام بخش در آراستگی و شئون رفتار اجتماعی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «حیدر» نوشته آزاده اسکندری به‌تازگی و همزمان با ماه مبارک رمضان، توسط انتشارات کتابستان به چاپ چهل و دوم رسید. این کتاب داستان زندگی امام علی (ع) از سال دوم تا یازدهم هجری است و راوی این داستان نیز شخص امیرالمومنین علی (ع) است. این کتاب اثری است در سبک داستانی که یک شیوه روایی جدید را برای به تصویر کشیدن زندگی امیرالمومنین علی (ع) به کار گرفته...

خبرگزاری مهر

کتاب «حیدر» نوشته آزاده اسکندری شامل داستان زندگی امیرالمومنین علی (ع) توسط انتشارات کتابستان به چاپ چهل و دوم رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان گزارش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله هاشمی گفت: وقتی خیلی از آقایان در بیرونی‌های خویش زیلو و حصیر می‌انداختند، امام قالی پهن می‌کردند. امام در یخچال قاضی منزل بزرگی داشتند. همان منزل را بعدها دو قسمت کرد و یک قسمت را به آقا مصطفی دادند و در یک قسمت دیگر خودشان زندگی می‌کردند.