چهارشنبه 18 مهر 1403

امتحانات نهایی در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امتحانات نهایی در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می شوند

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات نهایی سال تحصیلی 1399 - 1398 در این استان با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شوند.

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف اصلی از این اقدام حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین آنان است.

وی افزود: امسال 10 هزار و 357 دانش آموز پسر و دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در 92 حوزه در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد دانش آموز استان شامل پایه های دوازدهم، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه ای و سوم نظام قدیم هستند.

زارع پور عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد امتحانات وزارت آموزش و پرورش امتحانات نهایی از 17 خردادماه تا 16 تیرماه 1399 همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهند شد.

وی ابراز داشت: مقدمات لازم برای رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد هنگام برگزاری امتحانات نهایی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان فراهم شده است.

زارع پور گفت: همراه داشتن ماسک و دستکش برای دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد هنگام برگزاری امتحانات نهایی الزامی است.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مشغول به تحصیل کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر 161 هزار نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*