یک‌شنبه 1 مهر 1403

امتیازاتی که مستحقش بودیم را نگرفتیم / گل‌محمدی: تیمم تحت فشار روحی قرار داشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امتیازاتی که مستحقش بودیم را نگرفتیم / گل‌محمدی: تیمم تحت فشار روحی قرار داشت

یحیی گل‌محمدی می‌گوید فولاد به سه امتیاز بازی با هوادار نیاز مبرمی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد خوزستان بعد از پیروزی برابر هوادار تهران در کنفرانس خبری گفت: سه امتیاز مهمی بود باتوجه به شرایط جدول و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی‌مان بود. توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. جا دارد تبریک بگویم به همه هوادارانی که دل‌شان با تیم بود و هوادارانی که امروز در استادیوم ما را تشویق کردند.

یحیی در مورد جریان بازی گفت: نیمه اول بهتر بود از لحاظ اینکه توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و به گل برسیم. در نیمه دوم تیم حریف فشار خوبی برای جبران گل خورده به ما آورد و ما هم تا حدود زیادی کنترل کردیم. البته می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و موقعیت‌های خوبی برای زدن گل دوم داشتیم ولی متاسفانه استفاده نکردیم. در مجموع فکر نکنم موقعیت خیلی خوبی به حریف داده باشیم. بازیکنانی که احساس مسئولیت دفاعی خوبی داشتند، از آنها تشکر می‌کنم‌.

او در مورد نتایج اخیر فولاد گفت: بانوجه به نتایج اخیرمان که نتوانستیم 3 امنیاز بگیریم تیم از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود. امتیازاتی که استحقاقش را داشتیم را نگرفتیم و بازیکنانم تحت فشار روحی بودند. این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند که با ذهنیت باز و بهتری به مسابقات ادامه بدهیم.