چهارشنبه 18 مهر 1403

امدادگران کرمانی در 6 حادثه سخت امدادرسانی کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امدادگران کرمانی در 6 حادثه سخت امدادرسانی کردند

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پوشش امدادی نجاتگران و امدادگران این جمعیت در 6 حادثه جاده ی، کوهستانی و مفقودی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رضا فلاح با اشاره به انجام طولانی ترین عملیات بامداد امروز به مدت 6 ساعت در منطقه حفاظت شده کوه های سعدی افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان کرمان طی این عملیات پیکر فرد سقوط کرده را از ارتفاع 2 هزار و 700 متری به دامنه کوه انتقال دادند.

وی اظهار داشت: نجاتگران کوهستان در این عملیات پس از جستجو 2 فرد دیگر را پیدا کردند و به دامنه کوه انتقال دادند. وی در ادامه به مفقود شدن فردی در ارتفاعات کوه های نرگسان در عنبرآباد اشاره کرد و گفت: نجاتگران هلال احمر عنبرآباد با پیمایش سه کیلومتری و مدت زمان هفت ساعت جستجو؛ به آنان اعلام شد که فرد مفقود شده در منطقه عشایری با در دسترس قرار گرفتن همراه وی توسط افراد بومی پیدا شد.

فلاح با اشاره به رخداد حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی کرمان - ماهان، فهرج - زاهدان و بم - جیرفت خاطرنشان کرد: نجاتگران و امدادگران هلال احمر در این حوادث، هفت نفر را رهاسازی و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان تصریح کرد: پنج نفر که در مسیر روستای تنگدل شهرستان بردسیر مسیر خود را گم کرده بودند، نیز توسط امدادگران هلال احمر شهرستان به مسیر اصلی هدایت شدند.

*س_برچسب‌ها_س*