شنبه 1 اردیبهشت 1403

امپریالیسم

امپریالیسم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: باید دقت شود که عملیات وعده صادق، در واقع عملیات و جهادِ مردم بود؛ ملت ما در این زمینه عمل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت که این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم یک «وعده صادقِ» فلسطینی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزرای دانشجو، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی این هفته‌ی تهران، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و پرداختن به موضوعات قرآنی در ماه مبارک رمضان توسط دستگاه‌های مختلف، قدردانی کرد. وی با اشاره به وقوع سیل در جنوب کشور، بیان کرد: از تلاش‌ها قدردانی می‌کنیم و مسئولان مربوطه رسیدگی به این امور را پیگیری و دنبال کنند. خطیب...

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم یک «وعده صادقِ» فلسطینی بود.

وب‌گاه الف

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاریخ جمهوری اسلامی ایران روز‌های بزرگ و ماندگاری را در خود جای داده است. 29 فروردین و روز ارتش نیز از همین روز‌های با عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دوران طلبگی فعالیت سیاسی را شروع کرده و زمانی با تهیه‌ی بنزین می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم./ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود که به زندگی ننگین این جرثومه‌ی کثافت پایان داد و دنیا را لوث وجودش پاک کرد. این‌ها (هویدا و امثالش) را ملت محکوم کرده است. اسناد جنایات آن‌ها فاش خواهد شد. به نظر من اعدام این‌ها احتیاجی به دادگاه و تشریفات نداشت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

یک فعال دانشجویی با بیان اینکه حمله به سفارت یک کشور، هیچ توجیه حقوقی نداشته و به منزله حمله به خاک کشور است، گفت: مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند.

خبرگزاری ایرنا

نیروی قدس سپاه پاسداران با هدف حمایت از نهضت‌های آزادی‌بخش ملی در منطقه، پا به عرصه وجود نهاد و به عنوان یک یگان ضد صهیونیستی در منطقه و ضدامپریالیستی در جهان مشغول فعالیت و مجاهدت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، منتقدان سراسر جهان اولین قسمت از برداشت دنی ویلنوو از رمان کلاسیک علمی تخیلی فرانک هربرت در سال 1965 را که درباره بت‌های دروغین، امپریالیسم و تاثیر مذهب بود و سال 2021 اکران شد، ستایش کردند. اکنون، 3 سال بعد، نقدها برای دنباله‌ای که مدت‌ها منتظرش بودند، باز هم جدی است. اما علی‌رغم تمجید از فیلمبرداری و جلوه‌های بصری خیره‌کننده فیلم،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌45 سال پیش روزنامه‌های آن زمان از تیتر "اعدام" استفاده کردند، اما روایت گری‌های روز‌ها و سال‌های پس از اعدام شامل صحبت‌های خلخالی، هادی غفاری، ابراهیم یزدی، فرشته انشاء (از نزدیکان هویدا)، ابوالفضل حکیمی (نماینده مردمی حاضر در دادگاه هویدا)، اصغر رخ صفت (رئیس وقت زندان قصر)، توکلی بینا (عضو حزب موتلفه اسلامی) و عباس میلانی (تاریخ پژوه) نشان می‌دهد، هویدا پیش از اجرای حکم اعدام در حیاط...

وب‌گاه خبر آنلاین

«خاطرم هست دو تن از اساتید دانشکده‌ی حقوق همان روزها به من گفتند آقای طباطبایی! ربیعی آدم کشته است؟ گفتم بله خیلی کشته است. گفتند تو دانشجوی حقوق هستی، برو بررسی کن بیا نتیجه را بگو. من رفتم در نیروی هوایی از بچه‌ها پرسیدم، گفتند بله خیلی‌ها را کشته است. گفتم خوب کجا و چه کسانی را کشته است؟ گفتند: شب 21 بهمن که به مرکز آموزش آمد کلت بسته بود. پرسیدم: از کلت استفاده کرد؟ گفتند: نه. هرچه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میدل ایست ای با انتشار یادداشتی به ریشه های شکل گیری هسته مقاومت در یمن اشاره دارد و با استناد به گزاره های تاریخی توضیح می‌دهد که چرا انصار الله در یمن از موضع خود عقب نشینی نمی‌کند.