جمعه 14 اردیبهشت 1403

امپریالیسم

امپریالیسم

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار و موسسه فرهنگی هنری فرارسانه فرات در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه بیانیه صادر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر در همین مقطع زمانی که ایستاده ایم به جریان های اصلی اسلام سیاسی نگاه کنیم باید اقرار کنیم که اینها عموما همان جناح‌های مختلف حکومت جمهوری اسلامی هستند. آنها در دوره‌های مختلف تحولات متفاوت فکری و سیاسی را پشت سر گذاشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس علوم ارتباطات نوشت: ایده «نیروی مقاومت اجتماعی» انقلاب اسلامی به تدریج توانست خود را به یک راهبرد، سپس گفتمان و اکنون یک «نظریه مقاومت» درجهان اسلام تبدیل کند و به الگویی برای کُنش جمعی حامی مستضعفین و علیه مستکبرین تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق گفت‌وگوی حسین پایا وحسین هوشمند پژوهشگر فلسفه سیاسی درباره مفهوم عدالت دراندیشه‌های جان رالز را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واکنش منفعلانه پکن به طوفان الاقصی، گمانه زنی های بسیاری را براگیخته، بسیاری بر این باورند که چنین رویکردی موجب خواهد شد تا شکاف میان تل آویو و پکن عمیق تر شده و منافع اقتصادی چین به خطر بیافتد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صداوسیما اعلام کرد: فرصت تبلیغاتی ایجادشده برای نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده انتخابات مجلس به‌صورت کانال تلویزیونی خواهد بود. همچنین قرار است دو سریال نوستالژی یکی از شبکه یک و دیگری در شبکه 4K روی آنتن برود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که انزجار از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن در گزارشی به بررسی مواضع احزاب و جناح‌های سیاسی ایران در قبال مسئله فلسطین پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «آلبرتو گونزالس کاسالس» سفیر کوبا در ایران، روز سه‌شنبه (18 مهرماه) در سالگرد وفات قهرمان انقلابی کوبا «چه گوارا» در موزه استکبارشناسی (واقع در سفارت سابق ایالات متحده آمریکا) در تهران حاضر شد. سفیر کوبا در ابتدای سخنان خود با اشاره به نقش جوانان در انقلاب ایران و چه گوارا در انقلاب کوبا گفت: افتخار فتح لانه جاسوسی با حضور دانشجویان به دست...

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر صفوی گفت: جبهه مقاومت از عملیات «طوفان الاقصی» حمایت می‌کند. ما به مجاهدین فلسطینی تبریک می‌گوییم و ارواح شهدای فلسطین، شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم همراه آنهاست

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا طالبان، پول ملی افغانستان را ارزش بخشید اما ریال ایران به قهقرا رفته است؟ چرا طالبان، پول ملی افغانستان را ارزش بخشید اما ریال ایران به قهقرا رفته است؟ به گزارش عرشه آنلاین، مهدی مطهرنیا گفت: ایران نوعی از هم پاشیدگی کارشناسی و تزلزل مدیریتی را تجربه می کند که این حالت موجب افزایش سطح هزینه های اقتصادی برای کشور شده و در قیاس با افغانستان مورد توجه محافل رسانه ای و سیاسی قرار گرفته...