جمعه 14 اردیبهشت 1403

امپریالیسم

امپریالیسم

وب‌گاه عرشه آنلاین

نگاهی به جنگ سال 2006 بین اسرائیل و حزب الله، و ترور‌های قبلی ایالات متحده و اسرائیل علیه رهبران مهمتر حماس، حزب الله و ایران، باعث می‌شود نفس راحتی بکشیم، چون این رخداد‌ها باعث نشد که ایران و حزب الله منازعه بزرگتری را کلید بزنند. اما تفاوت فعلی، زمینه، دامنه، سرعت و ادراک ماجراست. اکنون چهره‌های ارشد بیشتری کشته شده اند و حملات مهم بیشتری در مناطق بیشتری در یک دوره کوتاه رخ داده است....

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس حزب وطن ترکیه سردار سلیمانی را شهید کل جهان اسلام و همه مردم دنیا در مبارزه با امپریالیسم عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 42 روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی پرونده سیاه حکومت پهلوی برای همیشه در مشهد بسته شد. سلسله حوادث مشهد از 17 شهریور 57 آغاز شد و با حمله به حرم رضوی در آبان و حمله به بیمارستان امام رضا در آذر، ادامه یافت؛ اما مبارزات به طور جدی از پنجم دی ماه آغاز شد. هنگامی که انقلابیون با برپایی یک راهپیمایی بزرگ از مقابل مدرسه نواب و بیت آیت‌الله شیرازی،...

خبرگزاری تسنیم

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استانبول ترکیه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

تکسما سانچز، نماینده تجمع مقاومت در اسپانیا گفت: سلیمانی راه را برای ما جهت پیروزی ساخت تا امپراتوری جهانی را شکست دهیم. او قهرمانی برای همه است.

خبرگزاری تسنیم

میلاندا ملکوت، نماینده تجمع مقاومت در بلژیک گفت: آمریکای لاتین آنچنان قهرمان مبارزه با امپریالیسم ندارد؛ قاسم سلیمانی مانند چگوارا است؛ از زمان ترور سلیمانی مردم بیشتری علیه امپریالیسم جمع شدند.

خبرگزاری تسنیم

ایلیا رودریگز، مشاور رییس جمهور ونزوئلا گفت: مردانی مانند ژنرال سلیمانی هر روز متولد نمی‌شوند اما الگو خواهند بود؛ زنده باد ژنرال سلیمانی؛ زنده باد قهرمان های ضد استعمار و ضد صهیونیست؛ زنده باد ایران و فلسطین.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از ناظران می گویند که اگر پوتین به واسطه عوامل داخلی یا چالش های جنگی متوقف نشود، این احتمال بالا است تا برای بلعیدن تمامی اروپا خیزی جدی بردارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده دادستان پیش از شروع قرائت کیفرخواست متهمان: گروهک تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی 28 ماه مشغول جمع‌آوری سلاح بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه لیتوانی معتقد است که غرب با حمایت ناکافی از اوکراین در مبارزه با روسیه در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است و نسبت به انتظار برای "اثر پرل هاربر" هشدار داده است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اصولا این تحلیل‌ها و مدلی که در تلویزیون یک اتاق فکری داشته باشیم که بگوییم سریال‌هایی که می‌سازیم الان باید موضوعش چه باشد و در رابطه با چه باشد، مدل و ساختارش چطور باشد، از چه کسانی دعوت کنیم که بیایند برای ما سریال‌هایی را بسازند یا چه کارها و خط و خطوطی را ادامه بدهیم؟ فکر نمی‌کنم، این وجود ندارد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام ارشد یمنی اعلام کرد این کشور به عنوان یک قدرت اسلامی بزرگ در منطقه توانست اسرائیل و حامیان آن را تهدید کرده و با ممانعت از عبور کشتی‌های این رژیم اقتصاد این کشور را فلج کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهید سلیمانی، از «شهیدالقدس» به عنوان شعار امسال گرامیداشت یاد آن شهید بزرگوار نام برد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی طهماسبی؛ دانشجو سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است که ثمره این سرمایه، جهش علم و دانش در ایران و حرکت پرشتاب و پرتوان نظام در رسیدن به قله‌های علم و پیشرفت است. دانشجویان ایران اسلامی در مسیری گام برداشته‌اند که عزت و اقتدار ملی ایران ثمره مجاهدت علمی آن‌ها است و این مسیر امروز ایران را در جایگاه ویژه‌ای علمی قرار داده و ثمرات این جهش علمی در حوزه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

سال‌ها پس از آنکه یکی از لیدرهای جریان چپ گفته بود دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست اما حالا یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید: در عرصه سیاست و روابط بین‌الملل موضوع حقوق‌بشر اولویت نیست.