جمعه 14 اردیبهشت 1403

امپریالیسم

امپریالیسم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهان در شرایط ناامنی به سر می‌برد. جنگ اوکراین رقابت میان قدرت‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد. اگرچه غرب دست به کار تسلیح اوکراین شده، جناح شرقی ناتو را تقویت کرده، سوئد و فنلاند را هم به جرگه کشورهای عضو ناتو درآورده، اما پوتین اجازه نمی‌دهد اوکراین به دموکراسی دست یابد یا بدتر از آن در جرگه کشورهای غربی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد رقابت قدرت‌های بزرگ از منظر دیگری بازگشته است. هنگامی‌که...

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامی‌داشت 22 اسفند «روز بزرگداشت شهدا»، شهیدان را آیه‌های پرافتخار اقتدارآفرین میهن اسلامی و یادآور تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر دشمنان انقلاب، نظام و ملت ایران دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

ما برای حل مشکلات کشور نیاز به اقتدار ملی داریم تا به رفاه ملی برسیم. گفتمان «ایران قوی» هیچ‌وقت نباید از دستور کار مردم و انقلابیون خارج شود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

تصمیم گرفتیم با گروگان گرفتن فرح در مراسم اهدای جایزه، شعار آزادی زندانیان سیاسی را مطرح کنیم و از طریق وسایل ارتباط‌جمعی آن را به گوش عموم برسانیم... از این رو تصمیم گرفتیم با گروگان گرفتن فرح در مراسم اهدای جایزه، شعار آزادی زندانیان سیاسی را مطرح کنیم و از طریق وسایل ارتباط‌جمعی آن را به گوش عموم برسانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یادداشتی، رئیس‌جمهوری روسیه را به تغییر نظم جهان متهم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک خصوصیت مهم جمهوری اسلامی این است که در اسلام همان‌طور که یک فرد نمی‌تواند بر دیگران سلطه داشته باشد و برای هیچ‌کس حتی انبیا هم این حق وجود ندارد / اسلام چه با دیکتاتوری‌ها و سلطنت فردی و چه با نظام سرمایه‌داری که گروهی سرمایه‌دار در آن سلطه پیدا می‌کنند، و چه با نظام کمونیستی که یک حزب در آن سلطه دارد متفاوت است و این یک فرق اساسی است میان نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌ها.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر فضه خاتمی نیا با اشاره به سادگی و وضوح شعر فلسطین و عدم تقلید از پیچیدگی‌های زبانی شعر مدرنیسم، میگوید: ایزابلا حامد نویسنده‌ی معاصر فلسطینی بر این باور است که ترویج گفتمان رنج در ادبیات فلسطین، در نهایت به حذف قومیتی فلسطین منجر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنگامی که مارکس می‌گوید: «در یک جامعه طبقاتی ثروت در سویی انباشته می‌شود و فقر و گرسنگی و فلاکت در سویی دیگر، در حالی که مولد ثروت طبقه محروم است.» و مولا علی می‌گوید: «قصری برپا نمی‌شود مگر آن‌که هزاران نفر فقیر گردند.» نزدیکی‌های بسیاری وجود دارد، چنین است که می‌توان در این تاریخ از مولا علی به عنوان نخستین سوسیالیست جهان نام برد و نیز از سلمان پارسی‌ها و اباذر غفاری‌ها.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان، «روز پاسدار» بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه ای به مناسبت روز پاسدار صادر کرد. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه ای به مناسبت روز پاسدار صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان، «روز پاسدار» بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه ای به مناسبت روز پاسدار صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان، «روز پاسدار» بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان، «روز پاسدار» بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان، «روز پاسدار» بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: نام گذاری روز میلاد مبارک حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار از ابتکارات معمار و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مبین نگاه معنوی، ژرف، حکیمانه و اشراف عمیق و همه جانبه و آینده نگری ایشان در...

خبرگزاری تسنیم

وزارت دفاع تاکید کرد: سپاه پاسداران به الگویی مثال زدنی برای ملتها و گروه‌های مقاومت تبدیل شده به طوری که مستضعفین و آزادیخواهان سراسر عالم برای رهایی از چنگال استکبار، اقداماتش را نصب العین خویش قرار داده و آن تاسی می‌جویند.