پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

امین‌الله رشیدی: وضعیت جسمانی‌ام رو به بهبود است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
امین‌الله رشیدی: وضعیت جسمانی‌ام رو به بهبود است

مهر نوشت: خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده است از بهبودی نسبی اوضاع جسمانی‌اش سخن گفت.

امین‌الله رشیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که طی روزهای گذشته در بیمارستان بستری شده به خبرنگار مهر گفت: از مدتی پیش که پزشکان احتمال ابتلای بنده به کرونا را داده بودند، در بیمارستان بستری شدم و طبیعتاً اجازه ملاقات هم نداشتم، اما خوشبختانه اوضاعم رو به بهبودی است و تیم پزشکی اعلام کرده که می‌توانم تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص شوم.

وی افزود: طی روزهای گذشته از مجموعه‌های مختلفی با من تماس داشته و پیگیر اوضاع جسمانی‌ام بودند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی ویژه‌ای داشته باشم. به هر ترتیب امیدوارم در روزهای آتی وضعیت جسمانی‌ام رو به بهبود باشد تا بتوانم در خدمت اهالی موسیقی باشم.

این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ادامه داد: من کارهای انجام نشده زیادی دارم که همیشه از آن‌ها در مصاحبه‌ها و گفتگوهای رسانه‌ای یاد کرده‌ام. اما متأسفانه اغلب این پروژه‌ها به دلیل فقدان حمایت به سرانجامی نرسیده است. شرایطی که دوست دارم در روزهای پیش رو محقق شود و من بتوانم این کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانم.

امین‌الله رشیدی (متولد 4 اردیبهشت 1304) خواننده و آهنگساز ایرانی است. آهنگسازی و خوانندگی رشیدی در رادیو ایران از سال 1327 آغاز شد و در مدت فعالیت مستمرش در حوزه موسیقی بیش از 120 آهنگ ساخته است. «جان جهان»، «افسانه»، «گل‌افشان»، «جلوه عشق» و «اشک سپیده» از جمله آثار مشهور این هنرمند هستند.

5757

کد خبر 1662858