یک‌شنبه 15 مهر 1403

انتخابات، حماسه‌ای که رنگ نمی‌بازد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
انتخابات، حماسه‌ای که رنگ نمی‌بازد

زنجان - ایرنا - فارغ از مشکلات و ضعف‌های موجود در جامعه حضور در انتخابات مقوله‌ای مهم برای هر شهروند تلقی می شود و انتخابات حماسه ای است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط مختلف و فرار و نشیب ها رنگ نباخته است.

ملت شهید پرور ایران اسلامی بعد از 42 سال همچنان پای دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند و در حفظ و نگهداری آن مقاوم و استوار هستند. این ملت ولایتی از هر جناح و گروهی وحدت و یکپارچگی ملی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل انواع دسیسه های دشمنان اسلام حفظ کرده اند تا آسیبی از سوی بیگانگان به کشور وارد نشود. حضور در حماسه سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری یکی از منصه های ظهور وحدت و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان است تا نقشه های شوم آنها را علیه اسلام، قران و ایران خنثی کنند. در همین راستا مردم ولایتمدار و حماسه ساز در عرصه های سیاسی و مذهبی و اجتماعی زنجان و طارم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همچون دور اول آن در پای صندوق های رای حاضر شدند تا سهمی در تعیین سرنوشت استان و کشور خود ایفا کنند.

نمایندگان منتخب پای تعهداتشان بمانند زهرا مهدیلو، یکی از شرکت کنندگان در این انتخابات، هدف از شرکت در انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی شهر زنجان را سهیم شدن در تعیین سرنوشت خود و اعلام وجود در این عرصه بیان کرد. وی که در شعبه اخذ رای اسلام آباد در حال رای دادن بود گفت: نامزدهایی که انتخاب می کنیم و به مجلس شورای اسلامی را پیدا می کنند باید نسبت به تعهداتی که داده اند پایبند باشند تا مردم نیز با افزایش امید، از آنان حمایت کنند. این شهروند زنجانی اظهار داشت: از سن 18 سالگی تاکنون در همه انتخابات شرکت کرده ام و در این کار خیر تعلل نکرده ام و امیدوارم نمایندگان منتخب نیز همواره در کنار مردم باشند و مشکلات آنان را درک و در حل آنها تلاش کنند.

یکی از شهروندان زنجانی حاضر در شعبه اخذ رای نیز گفت: از وقتی که به سن رای دادن رسیدم در پای صندوق های رای بودم و راه حل مشکلات را خانه نشینی و تحریم انتخابات نمی دانم. سید اسماعیل موسوی افزود: هدف از رای دادنم انتخاب نماینده اصلح و متعهد برای زنجان و زنجانی ها و تقویت نمایندگان استان با رای بالا است. وی تاکید کرد: هیچ انتظاری از نماینده منتخب خود ندارم جز اینکه از سر دلسوزی و تعهدی که در قبال خدا، قرآن و مردم دارد، برای رفع مشکلات مبتلابه مردم تلاش کند. قزبس صفری یکی دیگر از رای دهندگان در شعبه اخذ رای تاکید کرد: فقط برای بستن زبان دشمنان اسلام و قرآن به پای صندوق رای آمده ام. وی اظهارداشت: دشمنان اسلام در حال رصد میزان حضور ملت در پای صندوق های رای هستند تا در صورت کم بودن مشارکت خوشحالی خود را ابراز کنند در حالیکه ما اجازه خوشی به آنها نمی دهیم و اعلام می کنیم که همچنان خودمان سرنوشت ایران را رقم خواهیم زد.

مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه /21 شهریور / همزمان با 9 استان کشور، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخاب دومین نماینده این حوزه در مجلس، در 319 شعبه اخذ انجام شد و با انتخاب مردم، حجت الاسلام مهدی باقری، به عنوان دومین نماینده حوزه انتخابیه زنجان و طارم و پنجمین نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی انتخاب و راهی مجلس یازدهم شد.

به گزارش ایرنا، در اولین مرحله یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مصطفی طاهری، حجت الاسلام حسن شجاعی، سید البرز حسینی و مرتضی خاتمی بعنوان نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بودند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*